zondag 28 juli 2019

Pensionada.

De zomervakantie is voor de meeste in volle gang, voor Marjan duurt die voor altijd. Zij nam vorige week afscheid van haar werk op school en is met pré-pensioen. Volop tijd om te gaan genieten van haar vrije tijd en om ons te verrassen met leuke blogberichten waarin ze haar prachtige kaartjes showt. Dit kaartje is gebaseerd op haar andere hobby: haar mooie vijver. De kaart is inmiddels aangekomen. Marjan, nogmaals: geniet!
Wij hebben hier ook een mooie tijd, wat is Twente mooi. Gisteren is Rolf een grote ronde gaan fietsen en ben ik met de honden gaan wandelen. 's Middags kwam een vriend van ons langs en daarmee zijn we gezellig uit eten geweest. Een heerlijke relaxte dag weer, op naar de volgende, fijne (zon(nige)) dag!

5 opmerkingen:

  1. Dat is een leuke persoonlijke kaart.
    Veel plezier op jullie reisje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om 1 van haar hobby's op een kar te verwerken.
    Vrolijke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje, gemaakt op maat. Geniet nog maar lekker in Twente.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was zeer verrast en ben heel blij met je mooie kaart! Leuk dat je het thema vijver gebruikte, ik geniet dagelijks van onze vijver. En er zijn weer twee hobby's bij ;) Haken en golf. Ik ga me echt niet vervelen!
    Nog veel plezier daar en hopelijk blijven die wespen veder van je af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtkaart voor Marjan. Leuk dat je haar vijver als onderwerp hebt gekozen! Jullie zijn heerlijk aan het genieten lees ik wel, veel plezier nog in het mooie Twente!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien