vrijdag 26 juli 2019

Zomerse puppy.

Vandaag een zomers felicitatie-kaartje, gewoon omdat ik Eline's puppy weer een keertje wilde plakken. Nou was het gisteren enorm plakweer, dus dat kwam goed uit, haha. 
's Morgens zijn Rolf en ik op het gemak een rondje wezen fietsen hier op vakantie in het Twentse land, erg mooi! Toen was het al behoorlijk warm, maar 's middags zat er niet veel anders op dan buiten een tijdschrift lezen onder de boom. Daarna ging Rolf naar binnen om de Tour te kijken en ben ik aan de fröbel gegaan. Ramen, deuren en gordijnen dicht met het geluid van snurkende hondjes op de achtergrond ;) Eens kijken wat we vandaag gaan ondernemen. Of juist niet, want ook vandaag is het nog erg warm...
Challenges;
Animal Freind Challenge - Honden
Sketch Saturday - #573

9 opmerkingen:

  1. Ah Twente, ja mooi! Vandaag ook weer een belangrijke etappe volgens mij. Ik heb er geen verstand van, maar het schijnt een spannende tour te zijn. Peter mag er ook graag naar kijken.
    Je kaart is enig! De hondjes blijven ook wel erg schattig!
    Enne.... vandaag wordt het sowieso weer plakweer, dus ben benieuwd wat je gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plak je maar rustig verfer. Jij lijkt de kaarten wel uit je mouw te schudden... ik heb nog niets kunnen doen deze week, en dat wringt wel wat, maar ja. Ziekenhuisbezoek krijgt nu natuurlijk prioriteit...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke kaart!! De puppy blijft iedere keer weer zo tof!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke, leuke kaart! Het papier is ook zo grappig, leuk!
    Geniet van Twente; prachtige regio.

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals Nancy al zei lijk je idd de kaarten uit je mouw te schudden. Dit is weer een leukerd, ik vind dat achtergrondpapiertje ook zooooo mooi, echt enig (en ik ken het niet). Plak jij maar lekker verder voor mij is het veel te warm.
    Zwoele groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje, Colien. Ik vind het knap hoor, dat je je hier bij dit plakweer toe kunt zetten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De puppy is dan ook erg schattig en je kaart is weer erg tof! Denk dat het bij jullie warmer nog is dan in het westen. In mijn hobbykamertje gaat het alleen met de ventilator aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine ganz süße Hundekarte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve eigenwijze pup op deze kaart! Hij lijkt een beetje op onze Nuts die weigert te wandelen met dit warme weer. Na twee straten gaat ze zitten en kijkt ze me ook op deze manier aan zonder nog een stap te willen verzetten. In de auto naar het vennetje dus maar, kan ze even zwemmen...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien