maandag 9 december 2019

Snelle kerstkaartjes.

Gisteren alle kerstkaartjes geschreven, ze kunnen op de bus. Ik had een aardige voorraad, maar wil er ook nog verkopen tbv Alpe d'HuZes, dus maakte er ook nog een paar bij. Het zijn snelle kaartjes geworden, met materialen uit een pakketje van de Action.
Ik vind dat er mooi, stoer papier in het pakket zit en ook toffe labels en stickers ontbreken niet. Dan het je in no-time weer wat kaartjes klaar. Ik kreeg van Sanne een mooie kaartenstandaard, daar staan ze nu in. Als ik eraan denk, zal ik een foto maken.
Vanavond en morgenavond organiseren we workshops op school = werk tbv de Ropa-run en Alpe d'HuZes. Dan gaan respectievelijk 86 en 82 deelnemers aan de slag voor de goede doel en maken een kerstkrans of -boompje in pot. Ik ga zo wat voorbeelden maken en straks met een aantal collega's alles klaarzetten in de aula.
Challenge;
Try Stampin' on Tuesday - TSOT 437

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk.
    Die pakketjes van Action zijn op zijn tijd zo fijn om mee te werken!
    En het schiet lekker op met kaarten maken.
    Fijne dag, altijd leuk om zoiets te organiseren, zeker als veel mensen zich opgeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd goed, kaartjes voor het goede doel. Ze zijn helemaal leuk met deze pinguins. Ik zag dat je een gave workshop had gehad voor je verjaardag. Nu nog een workshop tapas maken om dat plankje te vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute, Colien! I like the tag and the penguins both! Such fun colors for the holidays, too! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes zijn dit Colien...mooi gecombineerd allemaal...
    Bedankt voor jouw mooie kerstkaartje ...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaartjes! Fijn als het ook snel kan he? En goed dat jullie dat doen op school. Hopelijk levert het genoeg op voor de goede doelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snelle maar erg leuke kaartjes Colien.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn leuk! In vind het tof om zo'n pakketje helemaal naar je hand te zetten. En dit zijn toch ook echt Colien kaartjes.
    Ik was vorige week nog twee blokken gaan bijhalen in de Action. En met elke blok ging ik al een de slag...
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute card, Colien! For some reason the page wouldn't translate, but even without knowing the details of your creation, I fell in love with your penguins! Thank you for sharing with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien