dinsdag 31 december 2019

kerstcadeau's gestipt.

Eerste kerstdag gingen we met de hele familie eten bij mijn oudste zus(je). Voor de neefjes en nichtjes had ik traditioneel cadeautjes gekocht en onder de boom gelegd. Al snel had Quint ze gezien en nu hij de namen op de labels kon lezen, ging hij de cadeautjes uitdelen. Er was ook één groot pak bij wat vrij zwaar was en waar de namen van mijn ouders, zussen en zwagers op stonden.
Daarin zaten 4 borden die ik gestipt had. Helaas was ik vergeten om ze op de foto te zetten, dus dat is na het uitpakken gebeurd. Bij lamplicht komt het niet helemaal goed over, toch fijn dat ik ze nog even bij elkaar kon zetten.
Ze mochten er allemaal eentje kiezen en mochten er 2 zijn met dezelfde keuze, beloofde ik dat ik (ongeveer) dezelfde zou maken.
Maar de keuzes waren snel gemaakt en alle vier waren ze tevreden. Ik vond het wel leuk om eens wat anders te stippen dan de bekende patroontjes of mandala's.
Ik heb nog een vijfde bord gekocht, die wil ik nog voor mezelf stippen. Wie weet komt het er deze vakantie nog van, maar misschien ook niet. Vandaag is hier de zoete inval, Rolf gaat vanmiddag oliebollen en appelbeignets bakken en dan komen er elk jaar een boel familieleden en vrienden op visite om te proeven en bij te kletsen. Ik ga zo meteen de appels schillen, in schijfjes snijden en alvast in de kaneelsuiker. Vanmiddag ben ik 'gastvrouw', dan komt er niks van stippen ;)

8 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kado is dat Colien en ik vind de sneeuwman echt geweldig ! Fijn dat je zo'n goede helper had bij het uitdelen :)
    Mijn dochter kocht vorige week een mix voor lliebollen, ik heb dat nog nooit gemaakt maar dat staat voor morgen op de planning. Die appeltjes met kaneel doe je in de oliebollen ?
    Geniet van het bezoek en maak er een fijn feestje van !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een origineel kerstcadeau voor je familie! Je borden zien er prachtig uit! Fijne Jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi! Heel knap gedaan en prachtig om als cadeautje te krijgen.
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn weer juweeltjes hoor Colien! Super zo leuk! De sneeuwman vind ik het mooist maar de anderen zijn ook prachtig! Fijn e jaarwisseling met familie en vrienden! Hier zijn de bollen al klaar en heerlijk bevonden! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk, dat inspireert mij nou weer! Met mijn verf en stipstokjes heb ik nog niets gedaan en ik ben zeker van plan om volgend jaar iets cadeau te doen aan familie en kinderen....moetdus hard aan het oefenen gaan.
    Jouw borden zijn gaaf. Deze maat langwerpige bordjes kreeg ik erbij dus die zie je ook nog voorbij komen in 2020.
    Jullie middag klinkt supergezellig. Geniet ervan een een heel fijne jaarwisseling! Op naar 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kerstcadeau's heb je gemaakt voor je familie, geweldig gedaan. (ik moest van mams typen dat het sneeuwpopje haar hart verovert heeft hihi) Hele mooie bordjes heb je gestipt!!! Dat klinkt als een gezellige middag met lekkere oliebollen en appelbeignets. Alvast een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2020!!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, dat ziet er leuk uit. Mooi gestipt. Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn supermooi! Hopelijk kom ik tot stippen in 2020!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien