dinsdag 28 augustus 2018

Bedank-labels.

Vorige week nog spontaan wat (merk)kleding opgeruimd en vier items op verkoopsites gezet. Twee daarvan vrij snel verkocht, dus daar wilde ik bedank-labels bij maken. Ik had nog restjes liggen van de mixed media workshop 'Kliederen met Hanny' die ik gebruikt heb. Gemat op zwart, dan komen de felle kleurtjes mooi uit, lintjes eraan en tekstje erop: klaar. Eén kledingstuk is naar België verzonden, dus het duurt nog even voordat het pakketje mét label daar bezorgd wordt. Het andere is al goed ontvangen, gezellig om een leuke reactie te krijgen.

8 opmerkingen:

  1. Wat gezellig, om zo je kleding binnen te krijgen! Heel tof en kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en attent! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om daar zoiets bij te doen! De labels zien er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om er een label aan te hangen, ze zijn prachtig! Nu zijn je klantjes dubbelblij met hun aankoop denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om daar zo'n vrolijk label aan te hangen. Dat is een feestje als je zo de aankoop binnen krijgt!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat overbodige kleding een tweede kans krijgt en wat is er nu leuker dan er zo'n gaaf label bij te krijgen, vast een grote verrassing voor de koper! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien