vrijdag 16 augustus 2024

Bedankt.

Toen ik het adres van Lore vroeg aan Ank, wilde ik ook graag haar adres weten. Toen ik het ontving, schreef ik terug dat we onze vakantie bij haar in de buurt hadden geboekt en vroeg ik of ze nog leuke uitjes wist in de omgeving. Ank stuurde een heleboel tips, waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Dat verdient een bedank-kaartje en dat zie je hier. Papiertje uit een oudere IDEE&post gecombineerd met nieuwere van Craft Sensations en de tekstmal van Joy! Ik kreeg al een mailtje van Ank dat ze de kaart erg leuk vond.

Challenge;

Cheerful Sketches - sketch augustus (2e inzending)




 

8 opmerkingen:

  1. Dat is lief zeg, jij verzint altijd wel iets leuks om een kaartje te kunnen sturen hè. Wat zal Ank verrast zijn geweest.
    Het is een mooie zomerse kaart, bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bedankt kaart... Daar zal je Ank wel blij mee verrassen denk ik!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad was ik heel blij verrast met deze prachtige kaart. Hij staat hier mooi te pronk op de schoorsteenmantel.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zomers kaartje Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een super leuke en vrolijke kaart. Altijd handig hè, al die bekenden door het hele land heen!! 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een lekker bedankkaartje!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien