zondag 7 oktober 2018

Thanks.

De box met herfstmaterialen stond al een tijdje klaar, ondanks het lekkere weer begon het te kriebelen. Maar behalve de kaartjes voor Knutsels en Kadootjes en het 4 Season blog was er nog niet veel van gekomen om ze te gebruiken. Gisteravond toch nog even wat geknutseld en daar kwam o.a. dit bedank-kaartje uit voort. Het is een combinatie van verschillende challenges geworden.
Fijne dag vandaag! Wij maken er een dagje Efteling van, jullie ook leuke plannen?
Challenges;
Always Fun Challenges - #78 Punches & dies
CAS on Friday - #143 Thank you card
Crazy for CAS - Inspiratie foto

CAS-ual Fridays - Sketch

10 opmerkingen:

  1. Heel toffe kaart en ik zie daar tapejes. Binnenkort neem ik de stickey Sundays weer op, nu ben ik even in de MD weken.
    Veel plezier in de Efteling.
    Ik ga met de boys in het park' Pieter Konijn ' kijken. Er heen is een flink fietstochtje.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Colien. Toevallig had ik gisteren de iDEE&post met die stans ook in mijn handen.
    Veel plezier in de Efteling!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker herfstig kaartje! Als ik hier naar buiten kijk zie ik de zon op al die prachtig gekleurde bomen schijnen, prachtig! Veel plezier in de Efteling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf, de herfstkleurtjes en het wit, de mooie gelaagde tekst als blikvanger, topkaart! Je hebt een mooie dag uitgezocht voor de Efteling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, daar waren Tieme en Nicolet gisteren...Lekker gehad? Het viel reuze mee met het weer! Je kaart is weer gaaf! Leuk! Goede werkweek gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love all the fabulous, Fall colours!! Thank you so much for joining us at CAS-ual Fridays!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje, geeft echt een herfst gevoel. Leuke sketch om te gebruiken. Veel plezier in de Efteling.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof herfstkaartje Colien!! En zo mooi die tekst gemat met een ander kleurtje er onder.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi herfstkaartje, Colien! Die schuine strepen staan leuk. En je doet mee aan onze challenge bij Crazy for CAS! Gaaf, dankjewel! Leuke Efteling-dag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful card!
    Thanks for playing along at CAS-ual Fridays! :)
    ~Amy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien