dinsdag 14 november 2023

Bedankt.

 
Afgelopen vrijdag hielp Saskia me met het voorbereiden van de hapjes voor ons feestje. Haar zoontje Dex kwam mee en dat zorgde voor gezellig gekwebbel. Hij blijft kletsen, heerlijk! Voor mij dan, want ik maakte em maar anderhalf uur mee. Volgens Sas begint hij met praten, zodra hij wakker is en stopt het pas als hij zijn bed in gaat. 

Ik maakte een bedank-kaartje met oud paddenstoeltjes-papier van Eline's winterhuis. Ik stopte het bij een plantenbakje, dat ik kocht tbv de Roparun. Het team De Buitenbeentjes is weer van plan om volgend jaar aan deze estafette-loop deel te nemen en geld in te zamelen voor palliatieve zorg van kankerpatiënten. Meteen een goed doel gesteund.

Vandaag ben ik thuis, want de Kunst en Cultuurlessen lukken even niet met de gipsarm. Vanavond komen Nel en Daan hierheen, dan gaan we de challenge-kalender 2024 voor het 4 Season blog samenstellen en de uitdaging voor volgende maand uitproberen. Dat wordt voor ons ook nog een dingetje, haha.

Challenge;

Sketch Saturday - sketch 738


5 opmerkingen:

  1. Prachtig bedankkaartje Colien!
    Groetjes en veel succes vanavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bedankje zo !!!!
    Succes vanavond !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha.. Ja, heerlijk zo'n kwebbelkous.
    Leuk kaartje heb je gemaakt voor bij het plantenbakje.
    Heel veel succes vanavond. Ik ben benieuwd wat jullie er van makken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat klinkt heel gezellig! En je kaartje is leuk met dat oude papier!
    Ben benieuwd naar de challenge van volgende keer bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very creative and pretty and perfect for your gift!! A great take on our sketch too!

    Thank you for joining our challenge at Sketch Saturday!
    Diane SS DT
    {Nellies Nest}
    {Sketch Saturday}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien