vrijdag 25 mei 2018

30 in de lift.

Ook dit keer bedachten Cornelie en Marjan van het Liftteam weer een hele leuke Liftchallenge: maak een kaart met daarop het negatief van een die cut. Vandaag is de laatste dag om mee te kunnen doen, dus laat ik je nog even dit kaartje zien. Ik maakte het voor mijn stagiaire Branca, zij was gisteren jarig. 
Haar leeftijd heb ik uitgestanst en daaronder een mooi papiertje met bladmotief en ook nog wat cactus-potjes erop geplakt. Dat past wel bij de jarige, want ze is al heel wat jaren actief in de bloemen en planten. Het papier komt uit het 'Leaves & herbs'- blokje van Marianne Design. De woordstans is van hetzelfde merk en ontworpen door Karin Joan. Heel sierlijk en fijntjes, komt wel mooi uit op het stoere houtmotief. 
Natuurlijk mocht een echt bloemetje niet ontbreken, een mooie (en lekker geurende) roos met hortensia en wat groen...
En daaraan labels, weer met 30 erop, dus het is duidelijk welke leeftijd ze heeft bereikt ;) Branca was erg verrast en helemaal blij met de bloemen en het kaartje.
De stippenworkshop was erg geslaagd gisteren. Alle deelnemers hebben een eigen uniek stippen-project gemaakt. Hier een overzichtje van alle producten, mogen jullie raden welke ik gemaakt heb, haha.
Challenges;
LiftChallenge - #130, maak een kaart met daarop het negatief van een die cut

14 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat ben jij er snel bij met onze stip-werkstukjes. Het was gezellig hè? Ik ga maar niet meeraden...
    Je bloemetje met toebehoren is superleuk voor Branca. Ze zal er blij mee zijn! En ik ook, met jouw lieve zakje met chocolaatjes!
    Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je kaartje! Tof om daaronder de cactussen weer terug te laten komen. Zal ze blij mee zijn!!
    En dat stipstijl lijkt me leuk om te doen!! Heb...dat kleine bakje van jou?? Vanwege de kleurtjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet ik te zeggen, leuk dat je weer meedoet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor de liftchallenge! Toepasselijk ook met al die botanische elementjes. Mooie roos ook.
    En de resultaten van het stipwerk zien er mooi uit. Ik gok op die met de zwarte rondjes/sterren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi voor de jarige!
    Het stipwerk is tof. Ik gok op de zon met het vele oranje ( onderaan ). Die springt er uit.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd lief en leuk om te krijgen, zo'n onverwachts kadootje en mooie kaart.
    En ik denk het grote bord, links onder, met dat blauwe stip werk.
    Nou, nou, nou??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk geheel is dit geworden. Alles er op en eraan. Kaartje is super.
    Wat de stippen betreft....ik denk de 'zon' met oranje en zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so clever, I love how you have used the sketch, love the cute tags. The dot project looked like a lot of fun too. Thanks for joining us this time at Sketch Saturday. Claire DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi dat papier achter de die-cuts! Erg leuk ook de tagjes en een mooi kaartje voor iemand die thuis is inde bloemen en planten! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge weer.
    Het stipwerk ziet er top uit, leuk om van te eten, zelf gemaakt! Had al iets gezien op IG, die links onderaan is van jou toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee dat papier achter die cijfers! Die ga ik onthouden. Je stipwerk is ook prachtig!! Ik had geen idee wat ik me er bij voor moest stellen maar het is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart Colien!
    Ik heb afgelopen weekend ook de eerste labeltjes van dat dp uitgeknipt. Ik was ook van plan die sketch te gebruiken maar het kwam er niet van. Grappig! Nu heb ik zelfs een voorbeeld!! haha
    Leuk hoe je dat met de cijfers hebt gedaan.
    Groetjes, LindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart!mooi met die cactussen. Ook je label is gaaf! Mooie stippen liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart voor je stagiaire. Zij-instromer?
    Dat stipwerk ziet er goed uit en ik denk dat jij rechtsonder, de zon in oranje/bruin of zwart kan ik niet gied zien, hebt gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje. Leuk met die cactuslabeltjes erbij!
    Stipwerk, ik heb geen idee welke van jou kan zijn.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien