donderdag 24 mei 2018

52 Weeks to Christmas, #21

Inmiddels zijn we weer aanbeland bij een volgende kerstkaartjesdonderdag. Dit keer laat ik jullie 2 kaartjes zien met Eline's birds. Het zijn leuke mallen en niet alleen te gebruiken met kerst. Vandaag dan weer wel en samen met het Silver Stars papier (wat bijna op is...) geven ze een warme uitstraling.
Bij dit kaartje heb ik wiebeloogjes gebruikt, omdat zwart op zwart niet te zien was. Maar nu lijkt het of de vogeltjes heel verschrikt kijken, haha. 
Doen jullie ook mee met onze wekelijkse challenge? We zien je linkje graag terug op het 52 Weeks to Christmas blog, zodat we je creatie kunnen bekijken.
Vandaag een lange werkdag en ook vanavond ben ik op school. Dan niet voor werk, maar voor een workshop 'stippen'. Collega's Mariken en Marion hebben dit georganiseerd, echt een heel tof initiatief! Eens kijken wat ik ervan bak...eh...stip... Alhoewel, het porselein wordt na het stippen ook afgebakken... Ik laat je het resultaat zeker zien!
Challenges;
Dutch Card Lovers - Maak een kaart met één of meerdere vogels

14 opmerkingen:

  1. Ach....twee schattige kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Colien!
    Fijne dag en veel plezier met de workshop! Benieuwd...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze birds staan op mijn verlanglijstje. Ik vind ze zo mooi! Jouw kaart is prachtig en inderdaad grappig dat ze nu een beetje verschrikt kijken. Leuk de stip workshop van Mariken. Ik ben benieuwd naar de resultaten.
    Veel plezier, want dat zal ook wel een doel zijn, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kaarten natuurlijk.... meervoud ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wiebeloogjes maken de kaart altijd extra leuk!
    2 Schatjes van kaarten heb je gemaakt.
    Veel plezier vanavond, ik ben zeer benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten, Colien! En die verschrikte vogeltjes, ach gossie...maar ze zijn toch wel erg leuk!
    groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, schrik of niet, ze zijn erg luk en allebei je kaarten zijn dat! Leuk dat je weer meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die vogeltjes blijven mooi en gezellig, die met het zwart vind ik wel een beetje 'griezelig' moet ik zeggen...
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten! Die vogeltjes blijven leuk. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide kaartjes vind ik leuk en mooi. Al moet ik wel zeggen dat de 1e wel wat warmer en vriendelijker oogt door de kleuren die je hebt gebruikt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk kaarten! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel tof. Die workshop is echt iets voor mij! Even snel een mini blogrondje. De klas die met de bus komt, is te laat ...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien