zondag 20 mei 2018

Zwager 50.

Gisteren hadden we een leuk feest: mijn zwager vierde zijn 50e verjaardag. Dat was 50 dagen nadat hij Abraham had gezien, zodat het een tuinfeest kon worden. Voor de gelegenheid maakt ik een vlaggenlijntje.
Het werd er eentje in Delfts blauwe stijl, gemaakt met de Dutch serie van de Powder Pink stempels. Drie verschillende randjes gestempeld en daarna cijfers (Stampin'Up) en letters (gesneden met de Slice) erop gemaakt.
Met de Crop-A-Dile gaatjes gemaakt en er eyelets in geknepen. Passend touwtje gezocht en klaar... Zijn verjaardagscadeau had hij in maart al gekregen, maar naar een feestje ga je niet met lege handen. Dus kocht ik een passiebloem, toepasselijk voor het tuinfeest. Daar maakte daar een kaartje in dezelfde stijl bij. Helaas vergeten om op de foto te zetten... 
Fijne zondag en graag tot morgen, dan zijn Nelly en ik er weer met een geboortekaartje voor de uitdaging op het 4 Season Challenge Blog.

7 opmerkingen:

  1. super leuke vlaggenlijn in dat Delfsblauw!!!
    fijn weekend liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een heel werkje, maar wat is deze vlaggenlijn enig geworden. Fijne Pinksteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super vlaggenlijn, Colien. En een passiebloem, prachtig cadeau. Weet je nog dat ik foto's liet zien van de onze en dat je reageerde met dat er bij jullie wel 30,40 bloemen in zaten. Ik ben er achter. De bloem staat bij ons tegen de schutting en laten de buren nu wel hebbben kunnen genieten van een massa bloemen!! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, ook al wat ik miste deze week.
    Ik heb ze allemaal bekeken ☺
    Passienbloemen zijn heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk deze vlaggenlijn. En prima weer voor een tuinfeest. Hij was dus rond Pasen jarig...
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vlaggen zijn altijd leuk.
    Zeker de zelfgemaakte!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien