dinsdag 8 mei 2018

Eline's cute animals #4.

Ook deze dinsdag hebben Linda en Gerdine weer de organisatie van de top 10 van Eline's cute animals in handen. Ik koos vandaag voor de hertjes, die hebben een heel hoog cute-gehalte. Ze lagen al een hele tijd klaar om op (een) kaartje(s) verwerkt te worden, maar uiteindelijk is het gisteravond pas gelukt. Vandaar dat ik wat later ben met mijn blogbericht. 
In mijn hoofd zouden beide hertjes samen op een kaartje komen, maar uiteindelijk werden het toch 2 kaartjes. Handig voor de voorraad en wie weet worden ze nog verkocht voor het goede doel. Over een maand is Rolf al weer op de terugreis van zijn Alpe d'HuZes avontuur...
De leuke papiertjes komen uit 2 verschillende blokjes van de Action. De tekstjes zijn van Eline.
Vandaag de 2e en tevens laatste werkdag voor mij deze week. Voordeel van op woensdag vrij zijn en Hemelvaartsdag + een vrije vrijdag :)
Challenge;
Hobby Vision - #73 Sketch

20 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk! Wat een gaaf papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn leuke kaartjes geworden met de hertjes, toffe papiertjes heb je erbij gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaartjes weer Colien!! En ja die hertjes blijven lief en schattig. Vandaag bij mij ook het hertje.
    Fijne week en tot de vijfde diertjesdinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn stoere kaartjes met dat toffe papier!! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes, met super gaaf papier.
    En een leuke sketch ook.
    Echt leuk hoe anders ze dan zijn in een bepaalde kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaartjes met de lieve hertjes, Colien. Handig dat je er nu meteen 2 hebt. Wat gaat de tijd toch snel, het Alpe d'HuZesavontuur komt nu heel dicht bij.
    Lekker hoor, zo'n korte werkweek...voor mij zit dat er helaas niet in, ik heb zelfs op donderdag en aankomend weekend bereikbare dienst...hopelijk blijft het rustig.
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn gaaf zeg! Ik heb ze nu ook en ook vandaag gebruikt. Leuke sketch ook. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben blij dat allebei de hertjes hun eigen kaartje hebben gekregen! Zo zijn namelijk alletwee superleuk. Het hertje is dan ook een schatje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja super mooi kaartjes weer :)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig! Ik hou van deze hertjes :)

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaartjes met die lieve hertjes! En gaaf papier heb je gebruikt voor beide kaartjes. Geniet lekker van je lange vrije weekend!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad, dan heb je eigenlijk weer een soort vakantie, ik heb het ook wel eens gehad. Geniet er lekker van.
    Je kaartjes zijn allebei weer heel leuk en dat hertje heeft steeds weer iets vertederends. Zo schattig!!
    Mooie sketch weer!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten! Prachtige papiertjes. Mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je er weer bij bent! Ik vind deze kaartjes echt heel leuk! Wat een lieverds zijn die hertjes toch he :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt.
    Bambi blijft schattig.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende kaartjes, mooi met die papiertjes, doen het heel goed bij die lieve bambi's!
    bij mij was het vandaag eerste en laatste werkdag van de week dankzij de vrije donderdag en vrijdag. En volgende week vakantie...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat grappig dat eerste papier met mintgroen had ik eerst ook bedacht bij mijn hertjes die ook nog eens op de vierde plek staan. Uiteindelijk werd het ander mintgroen papier. Het is toch wel een gave combi, misschien een volgende keer proberen. En de andere is ook heel mooi geworden.
    Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve kaartjes, heel leuk!
    groet en fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooooooh wat is bambi weer leuk uit de verf gekomen op deze mooie papiertjes!
    Heerlijk het past er zo perfect bij!
    Goed weekend.
    Lieve groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien