woensdag 23 mei 2018

Eline's zebra

Leuk dat je langskomt vandaag, ik heb een zebrakaartje om te laten. Dit leuke diertje komt op #6a in mijn top 10 van favoriete diertjes, haha. Deze dame (want zo ziet ze er echt uit, zal wel door het strikje komen...) is al zwart/wit van nature en daarom vond ik het wel leuk om er zwart/witte papiertjes bij te gebruiken. En door er minimaal paars aan toe te voegen, mag het kaartje meedoen aan de challenge bij De Egel. 
Morgen weer wat diertjes, want dan is het kerstkaartjes-donderdag. Daarvoor ben ik ook maar een top-lijstje gestart, want Eline heeft zoveel leuke diertjes ontworpen. Graag tot dan!
Challenges;
De Egel -  Zwart en wit en één andere kleur in het klein
Sweet Sketch Wednesday - Sketch #136

11 opmerkingen:

  1. een kaartje vol streepjes ! leuk
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 6a, hahaha! Goed bedacht. En dan ook nog je schaduwtop met de kerstdiertjes, je hebt het wel te pakken ;-)
    Ik vind dit ook weer een supergaaf kaartje, met al dat zwart-wit en een tikkeltje paars!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Heel lief met het strikje aan haar staart Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk zwart/wit kaartje Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk je zebra dame! Gaaf gedaan alles in het zwart-wit, goed gelukt.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief kaartje Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo koddig deze zebra! En als je haar in het grijs stanst wordt het een ezeltje! Dat is nog eens waar voor je geld ;-) Superleuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje Colien, ze blijven leuk al die beestjes.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig deze zwart/wit uitvoering!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooooh deze is ook leuk!
    Wat een lieffie en wat goed dat ze toch opvalt op het dp!
    Groetjes LindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hè wat en leuk kaartje heb je gemaakt. Deze heb ik gemist geloof ik en hij is nog wel zo leuk. Fijn dat je weer met de uitdaging van de Egel mee doet, super, dank je wel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien