zondag 27 mei 2018

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes: CAS.

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. De komende weken mag je helemaal los gaan op CAS-kaartjes. Clean and Simpel dus, we dagen je uit.
Voor mijn voorbeeldkaartjes heb ik de ballon-stempel van Stampin'Up gebruikt. Deze 3 x afgedrukt en ingekleurd met blauwe Spectrum Noirs (bovenste kaartje) of Ecoline brushmarkers. Beide papiertjes uitgestanst met de mooie stiksteekmal van MFT, daarna nog een tekstje erop en klaar! Letterlijk simpel ;)
Je kunt nog meedoen t/m vrijdag 22 juni. Kijk ook eens op het K&K-blog voor meer info en nog meer mooie voorbeelden van het DT.

Na mijn/onze drukke dag gisteren doe ik het vandaag lekker rustig aan. Nog wel toetsen nakijken, maar verder wat leuke dingen. Alvast een kaartje voor het Kleurenkaartenteam maken misschien.... Morgen laat ik zien welk kaartje ik voor de verjaardag van Monique van K&K heb gemaakt.
Challenges;
2 Sisters on the blog - 3 of a kind
CAS on Friday - Birthdaycard
Freshly Made Sketches - FMS#338

10 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk en feestelijk.
    Ik herkende de sketch, ik maakte gister ook een kaart hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, een heel andere kaart dan ik van jou gewend ben ;) Wat een leukert. Ik heb nog moeite met een CASH kaart. Succes nog met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaartjes Colien!
    "Helemaal in ons straatje" ;)
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cas on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave uitwerking van de sketch! Beide kaarten zijn heel leuk!
    En ik ben reuze benieuwd naar de kaart voor Monique , dus tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke caskaart.
    Bedankt voor je bijdrage voor deze maand.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your trio of balloons - beautifully done for a boy and a girl! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met de 3 ballonnen!
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien