woensdag 21 augustus 2019

Nieuwe school.

Toen we afgelopen zaterdag naar Puck haar verjaardag gingen, namen we ook een klein cadeautje mee voor grote zus Nina. Door de verhuizing ging niet alleen mama Sanne naar een andere school, maar ook is Nina eergisteren op een nieuwe school gestart. Daar hoorde dit kaartje bij. Het zwarte papier is 'chalkboard' en kon ik dus beschrijven met een krijtstift. Hier en daar nog wat veegjes gemaakt: net echt. Al zal Nina geen krijtbord meer hebben op school....
Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensenAfbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en buiten
Wat fijn dat de woensdag ook dit jaar weer mijn vrije dag is, het breekt zo lekker de week. Gisteren de mentorklas weer gezien, daarna de skill drive (een heerlijk chaotisch spel met vliegensvlugge opdrachten) geleid bij klas 1 en vervolgens nog een kick-off van een training gehad. Al met al dus niet zo relaxt als ik vooraf had gedacht en stiekem ook laat thuis, maar wel leuk! Vandaag mijn tas even ordenen, agenda invullen en een mentorles voor morgen voorbereiden, maar verder 'eigen dingen' doen. Natuurlijk wat kerstkaartjes fröbelen, het is tenslotte morgen weer donderdag en jullie zouden je anders afvragen of er iets mis is al ik er geen plaats ;)
Challenges;
De Egel - Eerste schooldag
The Paper Players - Any cards for kids

8 opmerkingen:

  1. Leuk bedacht, dat schoolbord, alhoewel ik mij inderdaad afvraag of Nina nog weet wat een schoolbord is, hihi.
    Die vegen vielen mij meteen op, ik dacht al dat je dat bewust had gedaan😉, grappig detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schoolbordkaart, Colien. De meeste kinderen zullen inderdaad geen krijtbord meer kennen.
    En leuke activiteiten op je school.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supertof bedacht dat krijtbord!! Heel erg gaaf geheel geworden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Die Nina...Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fun card.....love the cute banner!Thanks for joining us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love that old fashioned chalk board. Such a cool kids card. So glad you joined us at the Players this week
    jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Grappig dat chalkbord-papier.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien