zondag 18 augustus 2019

Reminder Zomerbingo bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 30 augustus kun je meedoen met onze Zomerbingo op het Knutsels en Kadootjes blog. Vandaag laten wij, alle DT-leden, nog een reminder zien om jullie uit te dagen om een kaartje in te zenden. 
Voor mijn kaartje heb ik gekozen voor het middelste rijtje: Blauw, geel en wit. Ik heb er een MFT die-namics Blueprints mal voor gebruikt en teksten van Stampin'Up. Een snel kaartje..
Kijk ook eens op het K&K blog, daar vind je nog meer voorbeelden. Fijne dag en tot morgen, dan een reminder voor het 4 Season blog...


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren.
    Dat blauw haalt het geel heel erg op een andersom, echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkere kleurtjes gave kaart heb die stans set ook leuk he. Fijne zondag! Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je lekker bezig geweest deze week. Ik ook wel maar niet met kaarten maken. Ik vind deze natuurlijk gaaf! En ook Woezel en Pip. Maar de cadeautjes voor je collega's zijn super!
    Fijne zondag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie frisse kaart Colien. Leuke reminder.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe kaart! Leuke kleuren die goed combineren. Leuk zoals je de tinten in de twee "helften" hebt verdeeld, zorgt voor een goed evenwicht erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke en stoere kaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Colien! Ik houd wel van deze kleuren! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien