zondag 25 augustus 2019

Super(wo)man.

Toen Nelly en ik een tijdje geleden bij Daniëlle gingen fröbelen, had elk van ons een mannenkaartje voorbereid. Dit was het idee van Daan, met de leuke stempelset van Stampin'Up. Zij had het met rood papier gemaakt, ik koos voor geel. Deze kaart is voor Michiel, hij zwemt vandaag in Tilburg voor het KWF. Met alle nare berichten zijn dit soort acties nog steeds nodig en telt elke euro.
Ook maakte ik nog dit kaartje, juist niet voor mannen, maar wel erg leuk met dezelfde stempelset. Er komt vast een gelegenheid om een superwoman te verrassen met dit kaartje. Fijne zondag, iedereen!

5 opmerkingen:

  1. Toffe kaartjes. Orgineel ook.
    Geniet van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs tof kaartje Colien!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, dat is nog eens leuk! Mooie kaartjes zijn het! Ik ben altijd weer onder de indruk van alle acties die er gehouden worden voor goede doelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten voor een super doel! Helaas nog steeds nodig, maar petje af voor diegenen die het organiseren! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien