woensdag 1 januari 2020

Merry Moments.

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, op alle gebied! 
Mijn blogjaar start met een waardeloze planning, haha. Ik had deze leuke schommelkaart gemaakt als reminder voor de lopende challenge bij 52 Weeks to Christmas, maar wilde em ook graag mee laten doen op het Marianne Design Challenge blog... Tja, en die eindigt vandaag, dus hoppa: ik begin 2020 met een kerstkaart en morgen zie je er gewoon nog eentje bij 52 Weeks to Christmas!
Challenges;
Scrapping4Fun Challenges - Christmas
Marianne Design - Kerstkaart
gebruikte materialen;
PK9164 - Paperpad Winter Days
COL1461 - Eline's Rendier
COL1459 - Eline's kerstboom
CS1009 - clearstamps Happy Holidays

12 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor 2020 Colien! Je kaart is prachtig,zou zonde zijn om hem niet mee te laten doen met de challenge van MD! Succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou en je gezin ook de beste wensen.
    Geluk, vreugde en veel knutselplezier
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed begin is het halve werk 😉
    Hele mooie wensen voor een creatief 2020. Je kaart is een plaatje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook de beste wensen en veel creativiteit! Maar dat zal bij jou niet missen denk ik! Je begint al goed!! haha! Je kaartje is prachtig! Zonde om niet mee te laten doen met de uitdagingen! Ben benieuwd waar je morgen dan mee komt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent een beetje in de oliebol, hihi Hartstikke op tijd Colien om je prachtige schommelkaart te plaatsen! Ook al ontbreekt de tijd om heel veel langs te komen bij je vind ik je kaartjes en stipwerk een lust voor het oog!!! Ik wens je weer heel veel moois in 2020 en veel plezier met de hobby!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke wiebelkaart Colien.
    Een na morgen zitten er al 2 kaarten in je voorraad, handig toch....?
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs leuk schommelkaartje laat je zien Colien! Heel erg gaaf gedaan!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 van die mooie wiebelkaarten achter elkaar van jou vinden we niet erg hoor. Deze is erg mooi met het rendier.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! Goed begin, al is je planning een beetje de mist in gegaan. Maar dan kunnen wij morgen nog eens genieten van een kaart
    Volgens mij is oliebollen een Nederlandse traditie. Bij ons gebeurt dat niet... X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beste wensen voor een heel mooi 2020. Waah zo verging het mij ook en daarom plaatste ik hem ook een dag eerder. Een super leuke kaart en een leuke uitdaging ook. Hihi maar ik maak er niet nog eentje, genoeg voor deze week. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Colien: Hello! Your Christmas card is adorable and wintery! Well done! Thanks for participating at S4fC's #156 Christmas theme challenge! Becca/new DT member

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien