donderdag 16 februari 2023

52 Weeks to Christmas, week 7.

Het is weer donderdag en dat betekent kerstkaartjes-dag. Dit keer 2 kaartjes die ik gisteren maakte met een ouder Craft Sensations papierblok van de Action. Het zijn simpele kaartjes geworden, maar meer hebben ze niet nodig. 
Als je voor vandaag ook een kerstkaartje hebt gemaakt, link het dan op het 52 Weeks to Christmas blog om mee te doen met de wekelijkse uitdaging. Kijk ook op het 52WTC blog, daar zie, behalve één van mijn kaartjes ook een kaartje van Ineke. Voor meer inspiratie kun je ook bij de andere DT-dames langsgaan.

Nog 2 daagjes werken en dan is het voorjaarsvakantie, ik kijk ernaar uit! Maar eerst vandaag nog lessen bloem en Presenteren & Styling. Altijd leuk. En morgen bloem en ontdekkend leren, dus die 2 dagen zijn zo voorbij ;)

23 opmerkingen:

  1. Oh ja natuurlijk! Het zuiden heeft nu vakantie ivm carnaval! Wij pas volgende week! Nou dat wordt vast genieten. Lekker aan de knutsel?
    Je kaartjes zijn beide erg leuk. Het inspireert altijd, vooral als je hetzelfde blok papier hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaartjes. Prachtig papier zeg. Heel erg leuk.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaartjes, Colien! Die kleurtjes vind ik prachtig en de plaatjes zo schattig. Dit blokje is aan mij voorbijgegaan (en maar goed ook!), maar ik had me er beslist door laten verleiden.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten met dit papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit blok is nog steeds één van mijn favorieten en je hebt er hele lieve, mooie kerstkaarten mee gemaakt Colien. Fijne vakantie!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is ook toevallig, ik heb net afgelopen dinsdag dit blok dp van Daphne even "achter over gedrukt" en je geeft me leuke ideeën met deze kaarten. Zelf ben ik niet zo goed in verzinnen, heb altijd even een duwtje nodig dus hier kan ik wel wat mee.
    Bedankt.
    Groetjes en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blok is dat Colien....en jij hebt er twee hele leuke kaartjes uit gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het blijft een mooi blok je, dit papier.
    Ik heb het ook, maar het logeert nu even bij mijn moeder.
    Oh wacht, dat schrijft ze zelf ook al hierboven🥰.
    Bij ons begint de vakantie pas over anderhalve week.
    Nu Andy conciërge is op een basis school zitten wij weer helemaal in de school vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. twee leuke kaartje Colien, liggen hier ook nog wat stukken papier uit dit blok...ga er ook eens iets mee maken.
    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi in deze tinten !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaartjes en door het papier heb je ook niet meer nodig! weer heel leuk gedaan Colien! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaartjes Colien, mooie kleurtjes.
    En inderdaad meer hebben ze niet nodig met dit leuke papier.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer 2 mooie kerstkaartjes erbij Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 mooie kerstkaartjes Colien!
    Geniet van je vakantie volgende week!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 superleuke kerstkaartje maakte je Colien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love your pink and black combination of colors! The Santa is too cute too! Your card jumped out at me in the gallery. So happy that you joined us at Christmas Craft Creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super cute and I really love the pink plaid on these cards. Thanks for playing over at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart geworden. Dankje wel voor het meedoen aan de challenge geen rood bij GIRLZ CREATIVE CHRISTMAS CHALLENGES. Groetke Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Colien, I love your use of non-traditional colors for your Christmas card! A clever use of our Try Stampin' on Tuesday sketch and wonderful pink plaid background paper, too!! Thank you so much for sharing your card and creativity with us!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love those gorgeous pink patterned papers and Santa's sweet pink and white hat. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What beautiful cards. I love the use of the Christmas Craft Creations pink requirement and the Try Stampin' on Tuesday sketch! Both cards are so great. Thank you for joining us for this challenge at Christmas Craft Creations Challenge as well as Try Stampin on Tuesday and look forward to seeing you again soon!
    Anna, CCC + TSOT Design Teams

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous cards!
    Thanks for plying at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien