maandag 20 februari 2023

Reminder Bingo op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 3 maart kun je meespelen met onze Bingo op het 4 Season blog. We zien al leuke creaties met goeie bingo's voorbij komen, tof! Mocht je nog niet meegedaan hebben of nog een keertje mee willen doen, dan heb je dus nog even de tijd. Dit is de bingokaart:

Ik maakte 2 kaartjes met een nieuwe gadget: een mini pocket printer. Ik kocht em laatst online bij de Action. Gewoon omdat het kan, voor de lol. 

Je kan er dus plaatjes mee printen die in een bestandje staan, zoals deze gitaar. Verder kun je foto's direct vanaf je telefoon printen. Maar je kunt ook zelf teksten typen of schrijven, wat ik hieronder deed:

Dit keer koos ik ervoor om te printen op blauw papier, maar er zit ook een rolletje in wit bij en een rolletje met stickerpapier. Ik ben benieuwd hoe lang het goed zichtbaar blijft, want het is thermisch papier. Er zijn nog veel meer mogelijkheden die ik nog moet uitvogelen, maar het is wel een grappig dingetje. 

Op het 4 Season blog zie je weer leuke, inspirerende voorbeeldjes van onze gastdesigners en mijn DT-maatjes Nelly en Daan. Ik ga vandaag wat klusjes afmaken in huis (o.a. de muur achter de boeken(kast) verven) en een wat groter rondje lopen met de honden. Suus heeft weer meer energie en Briepie moet wat gewicht kwijt. En zelf vind ik het ook wel fijn om genoeg te bewegen.... 




5 opmerkingen:

  1. Super leuke kaartjes. En wat een leuke printer. Veel plezier vandaag met je klusjes.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kocht dus ook zo'n pocket printer, leuk is die hè?!
    Handig om mee te nemen op vakantie, zo heb je altijd de juiste tekst bij de hand.
    2 Leuke kaartjes weer.
    Ik plaats er straks ook 1, mijn 2de voor deze challege, Bingo Challenges vind ik altijd heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk zo met die washi.
    En geniet lekker van je rondje met je honden.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er echt heel gaaf uit.
    Ik heb ook zo'n printer, maar dan van HP... Ik gebruik 'm veel te weinig... Zonde...
    Je hebt me weer even wakker geschud.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker hoor Colien, vakantie! Tijd voor klussen en ontspannen.
    En je reminderkaart is een toppertje! Ik hoop er deze week ook nog aan toe te komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien