donderdag 23 februari 2023

52 Weeks to Christmas, week 8. Challenge: strookjes of tape op je kaart.



De laatste donderdag van januari en vandaag maken we de challenge van deze maand bekend. Marijke koos voor 'Strookjes of tape op je kaart'. Op het 52 Weeks to Christmas blog zie je mooie voorbeelden van het DT én onze gastdesigners.

Ik zocht wat tussen mijn materialen en vond daar heel oude stickers, ooit gekocht bij het Kruidvat. Ik heb de 2 velletjes opgemaakt op deze 2 kaartjes, aangevuld met smalle strookjes turquoise papier en leer. Op het bovenste kaartje een bijbehorende brad en op het tweede kaartje een Bella Lulu plaatje en sterren(mal) van Marianne Design. De tekstjes op beide kaartjes zijn van Bella Lulu.

Doen jullie mee met onze challenge? Link dan je kaartje met strookjes of tape onder het bericht dat morgen op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Elk ander kerstkaartje kun je onder het bericht van vandaag inzenden.  



Challenge;

52 Christmas Card Throwdown - Masculine



18 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze twee vrolijk kaartjes ...lekker vrolijk met die turqoise kleurtjes.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke strookjeskaarten heb je gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha, strookjes 'all the way' ! leuke kaartjes zijn het geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi.... Ik zie dat niet alleen de strookjes matchen met mijn post, maar ook de ster is in hetzelfde papier. Wat een mooi toeval.
    Het had zo een uitdaging kunnen zijn.heek geslaagd! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten, Colien! Ik moest meteen aan Sarah's kaarten met de Kruidvatstickers denken en zie nu in haar reactie hierboven dat het inderdaad dezelfde zijn, grappig. Leuke plaatjes heb je erbij gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je ook verschillende materialen voor je strookjes hebt gebruikt Colien. Mooie kaarten in een frisse kleur blauw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaartjes hoor Colien , leuke sterren erop
    Fijne dag groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je leuk gedaan met die stukkers! Die moet ik ook nog ergens hebben alleen andere kleuren! Leuke kaartjes weer en een mooie uitvoering van de uitdaging. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart. Echt tof
    Stunning. Really cute
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zijn weer prachtige kaartjes Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gemaakt Colien. Ik zie gelijk welke strookjes het zijn van het Kruidvat. Ik heb ze ook nog liggen. Een heel leuk idee om ze zo te gebruiken.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk.
    Hele mooie kleuren en het plaatje op de 2de vind ik zó leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tuurlijk doe ik mee! Toevallig al een kaartje half af liggen met strookjes. Die ga ik sowieso afmaken voor de challenge. Jouw kaartjes zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi in deze blauwtinten !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toffe vrolijke inspiratie-strookjes kaarten!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great idea for maculine Christmas card. Nice idea with stripes and the gnome is very cute! :)
    Thank you for joining us at 52 CCT.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien