woensdag 22 februari 2023

Kleurenkaartenteam: Bordeaux met zachtgeel.

We zitten in de korte februari-maand en op deze laatste woensdag van dit kalenderblad is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Dit keer mocht GerJanne de tweede kleur naast het bordeaux-rood van vorige maand bepalen. Zij koos voor zachtgeel en ik maakte 2 kaartjes in deze combinatie.

Toen ik voor mijn kaartjes van gisteren in mijn mapje met Stampin'Up papiertjes aan het zoeken was, kwam ik ook nog een velletje in bordeaux tegen. Dubbelzijdig bedrukt, dus beide kanten gebruikt. En ook nog een stukje met gele bloemetjes, precies groot genoeg voor de mooie tekst stempel, ook van Stampin'Up. De bloemetjes op beide kaartjes zijn malletjes van Marianne Design.

Vorige maand vond ik ook nog een bordeaux bingokaartje, maar toen gebruikte ik het niet. Nu wel, met op de achtergrond een zachtgeel stippenpapiertje uit de Rainbow pretty papers bloc van Marianne Design. 


Ik hoop vandaag een rondje te doen om alle creaties van deze maand te bekijken. Heb wel wat plannetjes voor vandaag. O.a. een appeltaart bakken, bloed doneren en mijn kerstkaartjes voor morgen afmaken. Dan gaat de nieuwe challenge van start op het 52 Weeks to Christmas blog, dus als  je nieuwsgierig bent: kom gerust langs!

Challenge;

Tuesday Morning Sketches - TMS #646



23 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt. Genoeg op de planning voor vandaag.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 super mooi kaartje leuk gemaakt, succes voor vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 mooie kaartjes, Colien! Ik merkte dat ik amper dp in lichtgeel had! Die bingokaart is ook heel leuk op je kaart.
    Veel plezier vandaag. Lekker, appeltaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan zien dat je gisteren het ene kaartje nog gemaakt hebt, want die sketch die je gebruikt hebt kwan gisteren on line.
    Het is goed gelukt, soms valt je oog precies op de juiste kleur.
    Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. twee toffe kaartjes, leuk DP had je nog liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 MOOIE kaartjes Colien in de kleuren van het Kleurenkaartenteam en zo verschillend.
    Liefs, Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie kaarten.
    Leuk dat bingo kaartje, wat een geluk dat het juist de goede kleur heeft.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartjes Colien. Super met de stippen zoals de stropdas en leuk dat bingokaartje. Veel succes vandaag! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes Colien!! En zo lekker verschillend.
    Succes met de leuke dingen die je vandaag van plan bent.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
    Beautiful card, really awesome!!!
    Grtjs
    Claudia
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow....wat super GAAF gedaan Colien!
    Je hebt inderdaad mooi papier gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw deze vind ik heel geslaagd. Wat een mooi papier.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaartjes Colien! Ik geloof dat ik die bingo-kaartjes ook ooit gehad heb, maar dat is heeeeel kan geleden πŸ˜… Mooi gedaan in de KKT kleuren 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je laat 2 zeer geslaagde kaarten zien in de kleuren van het KKT.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toffe kaartjes voor het KKT!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi gedaan deze kaarten voor het KKT. Het lijkt bij jou altijd zo eenvoudig en bij mij het iedere maand weer een worsteling.
    Mijn kaartje is niet gelinkt bij Martina maar ik heb er wel eentje geplaatst met de gevraagde kleuren vandaag.
    Groetjes van HenriΓ«t

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaarten, de eerste sketch herkende ik gelijk, ik ben er ook mee bezig, maar doe niet mee met de challenge. Mooi design papier ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Colien,
    Wat een leuke kaarten maakte je voor het KKT! Toffe scetch en leuke papiertjes!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. die zijn leuk geworden ! mooi gemaakt
    blij met je deelname deze maand !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn beide super mooi! Su heeft vaak mooi papier dat perfect combineert. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful papers. Love the flowers. Thanks for joining at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Really fun card idea! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien