vrijdag 24 februari 2023

Heteluchtballon in de lift.

Bij de Lift Challenge willen ze dit keer graag een 'shaped shaker' zien. Maar dan niet een vierkant of rond schudgedeelte, maar iets een andere vorm. In eerste instantie wilde ik een vaasje met bloemen maken, maar toen zag ik dat die al was ingezonden. Er waren ook al ballonnen als voorbeeld en bij de deelnemers, maar nog geen heteluchtballon. De hamster vliegt in het mandje rond om iemand te feliciteren.


Voordeel van zo'n groot oppervlak is dat je lekker veel schudmateriaal kunt gebruiken. Ik gebruikte 4 verschillende kleurtjes en groottes glitters.

Deze ochtend komen Nelly en Daan gezellig knutselen. We gaan alvast aan de slag met de maart-challenge op het 4 Season blog. Je snapt dat ik dus niet kan vertellen wat we gaan doen.... ;)  Vanavond nemen we Ellen (Rolf zijn moeder) mee uit eten. 

Challenge;

Lift Challenge - #176



8 opmerkingen:

  1. Heel leuk, de luchtballon. Die zag ik ook nog niet. Ik dacht dus dat de challenge vandaag sloot....blijken we nog een week te hebben en was het DCL die vandaag de laatste dag heeft...Veel plezier vanmorgen met Daan en Nelly. Ik ben heel benieuwd wat jullie nu weer verzonnen hebben! En leuk uit eten met zijn drietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig deze sheker luchtballon met die lieve hamster.
    Veel knutselplezier en voor vanavond... de gezelligheid en smakelijk eten.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke idee om de luchtballon als shaker te gebruiken en wat een toffe kaart heb je gemaakt, heel leuk Colien! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat probeert ik ook graag, om iets te maken wat nog niet gemaakt is.
    Dit is een heel leuk idee vind ik.
    Lief kaartje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat probeert ik ook graag, om iets te maken wat nog niet gemaakt is.
    Dit is een heel leuk idee vind ik.
    Lief kaartje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ben ik dan ;-) Natuurlijk ook nog even op je blog langskomen! Je kaartje vind ik onwijs leuk geworden. Dat hamstertje is lief!
    Toffe inzending voor de Liftchallenge, dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee deze luchtballon. Superleuk kaartje Colien. Dankjewel voor het meedoen met de lift!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien