dinsdag 14 februari 2023

Valentijnskaartjes.


Vandaag is het Valentijnsdag en zoals ik al vertelde, had ik nog meer Mixed media-kaartjes gemaakt. Ik startte met 3 kleurtjes inkt van Stampin'Up om random vlekken te maken en daarna heb ik allerlei stempels gebruikt, zowel met de kleurtjes als met zwarte inkt afgedrukt.

Daarna heb ik nog wat doodles en woordjes met een witte gelpen aangebracht en leuke zwarte hartjes geplakt. 
Op eentje heb ik ook het open hart van Marianne Design geplakt. 
Dit is een wat kleiner kaartje van 10 x 10 cm. Het was een restje van de eerste 'Wish'-kaartjes, zonde om niet te gebruiken. 

En tot slot dit kaartje. Dat ging naar Saskia, ze heeft na 16 jaar haar kat moeten laten inslapen, heel verdrietig. Het hart met pootjes is een stempel van Studio Light.

Hopelijk zijn de kaartjes allemaal aangekomen of vallen ze vandaag in de bus, voordat mensen ze zien. En anders zijn ze in het echt toch mooier als hier op de foto, haha. 

Ik hoef vandaag geen les te geven, maar mag met 2 collega's naar Biblion in Zoetermeer. Begin juni wordt een nieuwe bibliotheek op onze school geopend en vandaag gaan we de boeken inkopen. Ik kijk er naar uit en ben heel benieuwd!

Challenges;

2 Sisters on the Blog - Maximaal 3 kleuren (rood, roze en oranje), 2e inzending

Girlz Rebel Challenge - Kleurenchallenge met optie hartjes.

Kaartjes Inspiratie Challenge - Hartjes op je kaart




9 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat een mooie, vrolijke, kleurrijke kaartjes zijn dit.
    Hier wordt een mens toch blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtige mixed media kaartjes.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je laat ons hier een super gave serie kaartjes zien.
    Heel stoer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave collectie!! Mooi in deze kleurtjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo geweldig je kaartje. En leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Rebel challenge

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie serie.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    En heerlijk is dat om nieuwe boeken uit te zoeken!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat mooi zijn ze zeg. Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt girls rebel challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien