dinsdag 24 oktober 2023

Een BIJzondere dag gewenst.

 

Afgelopen zondag was Mariken jarig en voor haar maakte ik dit kaartje. Ik stopte het gisteren in haar postvak op school = werk, een dagje te laat, maar dat mag de pret niet drukken. Met de leuke gnomes en bijtjes van Bella Lulu werd het een vrolijk kaartje. Het middengedeelte is bewerkt met een embossingmal:
En bij het kaartje toepasselijke handcreme en een klein regenboog-kaarsje. Ik heb Mariken niet gezien gisteren, dus waarschijnlijk vindt ze het pakketje vandaag pas.... 
De operatie van mijn zusje is goed gegaan. De hartkleppen zijn vervangen en ook een stukje aorta. Een fikse ingreep, maar de chirurg was erg tevreden. Anne-Marie was gisteren nog heel slaperig en alleen ons pa en ma zijn geweest. Morgen gaan we vragen en bekijken of er weer bezoek mogelijk is. 

Challenges;

Sketch 'N Scrap - World Card Making Day sketch #2




9 opmerkingen:

  1. Wat leuk om er een bijpassende tube handcrème bij te doen, het is een heel leuk setje zo.
    Ik vind het kaartje erg leuk, komt mede door de Gnomes, daar ben ik dol op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klinkte perongeluk al op verzenden maar wilde nog schrijven:
      Wat fijn dat de operatie achter de rug is. Nu goed herstellen voor je zus en hopen dat jullie haar gauw met een bezoekje kunnen verblijden.

      Verwijderen
  2. Een leuk kaartje met de lieve cadeautjes erbij! En veel sterkte met je zus. Altijd spannend zulke operaties! Beterschap maar! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke felicitatie-kaart met die leuke gnomes Colien. Dat is een pittige operatie geweest maar heel fijn dat alles goed verlopen is. Hopelijk mag je snel op bezoek.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Wat een bij-zonder mooie kaart laat je hier zien.
    Succes voor jouw zus bij haar herstel. Klinkt best heftig zo'n ingreep!
    Ik heb jouw mailtje goed ontvangen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige kaart maakte je voor Marike, met een leuk en lief kadootje erbij. Fijn dat de operatie van je zus goed verlopen is, altijd spannend zeg. We herkennen dit ook uit ervaring. Ik had later door hoe het precies zat bij je vorige kaart. De baby was van je collega. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart en bijpassend cadeautje heb je voor Mariken in haar postvakje gelegd. En wat een opluchting toch dat de artsen tevreden zijn over de operatie van Annemarie. Kinkt as een heftige ingreep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love it! Great card! Thanks for joining us at Sketch N Scrap.
    Surama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute! Love the gnomes! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien