maandag 16 oktober 2023

Reminder schudkaart op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 5 november kun je meedoen met onze schudkaart-uitdaging op het 4 Season Challenge Blog. En als je bij ons meedoet, kun je jouw creatie ook meteen linken bij 2 Sisters on the blog, want zij hebben toevallig dezelfde challenge deze maand.:)

Op mijn reminderkaartje de leuke Halloween-stempeltjes van Marianne Design. Eline's animals in het thema niet zo eng en met de bijpassende tekstjes worden ze nog liever. Ik koos voor een simpel uitgesneden vierkant kader, omdat ik het kaartje gisteren maakte op vakantie en ik heb geen stansmachine en ronde mallen en blisters meegenomen.
Het schudmateriaal is ook helemaal in stijl met spookjes, pompoentjes en vleermuisjes. Verder zitten er balletjes en staafjes in. De afdrukjes heb ik ingekleurd met alcoholmarkers.

Op het blog zie je meer inspirerende voorbeelden van onze gastdesigner Ingrid en mijn DT-maatjes Nelly en Daan. Doe gerust (nog een keer) mee!

Ik ben wat laat met mijn berichtje, want ik heb gisteren de laptop niet aan gehad. Gisteravond verschillende bordspellen gespeeld en niet meer aan bloggen gedacht. Vanochtend met Suus een extra rondje gewandeld, ze zit vol energie. Rolf en Berry zijn nu fietsen, ik ga nog even aan de slag met de rest van de afdrukjes. Vanmiddag gaan we naar Deventer of Zutphen...

Challenges;

2 Sisters on the Blog - Schudkaart

Sketch 'N ScrapWorld Card Making Day sketch #1




7 opmerkingen:

  1. Heel leuk Halloweenkaartje. Hou ik totaal niet van maar door het lieve spookje is het een hele leuk kaart geworden. En toevallig dat wij ook net deze maand een schudkaart vragen he?
    Dank je wel voor je 2e kaartje
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie schudkaart!! Geniet nog even van je vakantie!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh so fun! I love shaker cards. Thanks for using the sketch from Sketch n Scrap. It is so cute! Dorlene DT SNS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! Love it! Thanks for joining us at Sketch N Scrap.
    Surama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, my goodness! This is such a cute card! I love those little ghosts in the shaker pocket. Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel gaaf kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien