zondag 29 oktober 2023

Gastdesigner bij Kaartjes Inspiratie Challenges.

 

Een tijdje geleden stond mijn TROUWKAARTJE in de top 3 bij Kaartjes Inspiratie Challenges en daarom mag ik deze maand gastdesigner zijn. De huidige uitdaging is: Maak een ronde kaart en ik koos ervoor om er eentje te maken met de zonnebloem-gnomes van Bella Lulu. Het werd een opkikker-kaartje, waarvan ik er de laatste tijd veel nodig heb.

Vandaag weer met Mels en Quint richting Rotterdam. Het gaat steeds een beetje beter met Anne-Marie en wellicht komt ze snel naar huis. Ook daar zullen we nog mantelzorgen, want na deze ingreep met deze wond kan ze zelf nog niet zo veel. De komende 5-6 maanden mag ze nog niet veel (niet tillen, geen autorijden, etc.) en het herstel gaat minimaal 3 maanden duren....



3 opmerkingen:

  1. Hey Colien! Wat een leuke vrolijke ronde kaart. Rond doet het altijd goed.
    Nou dat is een hele ingreep zeg! Ik hoor er zondag wel meer over denk ik! Sterkte met de komende drukke week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    wat een vrolijke kaart heb je gemaakt. Leuk ook dat ie rond is. Heel mooi gedaan.
    Een hele ingreep is het ook geweest. Wel fijn dat jullie voor haar klaarstaan. Succes met alles.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een explosie van vrolijkheid.
    Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien