vrijdag 6 oktober 2023

Kleinkind geboren.

Afgelopen maandag liet ik een schudkaartje zien dat ik maakte voor de komst van Indy. Ze is het pasgeboren dochtertje van onze kapster Cheyenne. Dat maakt onze overburen Jos en Ali kersverse opa en oma. Voor hen maakte ik dit kaartje.

Gisteren was een leuke en leerzame dag in Breda, vandaag weer een gewone lesdag. Na mijn lessen ga ik de 'Beverleskist' klaarzetten, dat is een onderdeel van het Biesboschproject die we volgende week draaien met leerjaar 1. Bart en ik organiseerden de week jarenlang, maar nu heeft Marjon het overgenomen. Omdat ik precies weet welke onderdelen bij de leskist aan de orde komen, help ik haar vanmiddag met de voorbereiding.

Challenge;

Sweet Sketch Wednesday - sketch 263



7 opmerkingen:

  1. Echt een meisjes kaartje, wauw, wat veel roze.
    Leuk hoor, opa's en oma's zo'n altijd zo trots, dan is een kaartje super lief om te sturen (in de bus te doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk kaartje in roze voor de opa en oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Colien, I do love your card and so pretty in Pink. Very pretty embellishments. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT
    P.S Colien can you please put translate on your blog so that I can read it which I would love to.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart zeg. Echt heel leuk gedaan met al dat roze.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pretty make with lovely colours.

    Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a beautiful card Colien, your colours are so pretty. Thank you for sharing it with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a beautiful card. the colours are so pretty. Thank you for sharing it with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien