maandag 23 oktober 2023

Nog eentje voor Rover.

Gisteren heb ik het Lego Vikingschip met de labeltjes én de vlaggenlijn afgegeven bij collega Bart en zijn vrouw Verena. Ik was met neefjes Mels en Quint op weg naar hun moeder/mijn zusje in het Erasmus Rotterdam en heb baby Rover heel eventjes gezien bij de deur. Op een later tijdstip gaan Rolf en ik nog op kraamvisite en krijgen ze nog een door mij bedrukt rompertje met dit kaartje erbij. Omdat het naar aanleiding van een sketch-challenge is, laat ik het alvast zien.

Vandaag is de spannende dag, waarop de openhartoperatie van mijn zusje gaat plaatsvinden. Het is inmiddels de 4e keer dat ze nieuwe hartkleppen krijgt en dit keer zijn het mechanische, dus voor de rest van haar leven. We duimen maar dat alles goed verloopt...

Challenges;

9 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Leuke kaart, ook de vlaggenlijn en labels heb je mooi gemaakt.
    Ik zag ook jouw verjaardagspost. Ga proberen om nog een kaart te maken en te sturen. Zal je nog mailen voor jouw adres...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een leuke kaart weer. Heel leuk gedaan.
    Sterkte met je zus.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart, gelukkig past zijn naam precies, anders moest het nog een slimline worden . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this personalized banner! Thanks for playing along with us at FMS this week. Hope your sister is on the way to a full recovery.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere vlaggenlijn. Heel leuk hoe je de sketch hebt verwerkt.
    Hopelijk ben je je spanningen goed de baas gebleven, en is de operatie goed gegaan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje Colien. Hopelijk is de operatie van je zusje goed gegaan en hersteld ze ook goed.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een rollercoaster aan gebeurtenissen zeg. Van het ene uiterste naar het andere uiterste. Gaat het om hetzelfde zusje, of zijn het twee verschillende zusjes. Ik hoop dat de hartoperatie geslaagd is en dat ze niet weer hoeft. Sterkte hiermee. Het kaartje voor Rover is leuk en lekker stoere kaart. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great card! I love that banner! The colours are fantastic! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien