dinsdag 17 oktober 2023

Halloween-kaartje.

Met de afdrukjes die ik had ingekleurd heb ik nog 2 kaartjes gemaakt. Eentje daarvan zie je hierboven. Gisteren liet ik je het spookje zien, vandaag het katje. Schattig toch met die grote hoed op? De ster kleurde ik met een goudkleurige alcoholmarker, dat zie je niet op de foto helaas. Hier geen tekstje, misschien stempel ik die nog aan de binnenkant...

Wat leuk dat er weer fotootjes in de linkerbalk staan bij de bloggers, ziet er gezellig uit!

Challenge;

Sketch Saturday - sketch 736

 

9 opmerkingen:

  1. haha, een leuk gezellig kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Halloweenkaartje. Ik ging gisterenavond ook nog eens kijken op het blog en ik was aangenaam verrast dat er weer foto's staan. Dat is toch zo veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldige kaart. Zeer mooi.
    Very nice card.
    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card! Awesome interpretation of the sketch! Thanks so much for joining in the fun at Sketch Saturday! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!

    Darlene
    SS DT
    SKETCH SATURDAY
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig halloween kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah ja, daar ben jij wel goed in: Halloween! Hij is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, how cute! Love your interpretation of the sketch. Thanks for sharing with us at Sketch Saturday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super fun and cute card and a fabulous take on our sketch!!
    Thank you for joining our challenge at Sketch Saturday!
    Diane SS DT
    {Nellies Nest}
    {Sketch Saturday}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien