maandag 30 oktober 2023

Spooky Hiep Hiep Hoera.

 
Vandaag laat ik nog een kaartje zien dat ik maakte met de toffe spulletjes die ik overgenomen heb van Margriet. Een paar plaatjes, tekstje van Nobody-Else en een cirkel uit het leuke papier, beetje schuiven, plakken en klaar!

Gisteren was een lange dag, niet alleen vanwege het uurtje extra. Ik ging gisterochtend met Mels richting Rotterdam, waar we hoorden dat Anne-Marie naar huis mocht. Voordat alles rond was, we weer in Brabant waren en ik thuis, was het einde van de middag. Gelukkig 's avonds nog even ontspannen kunnen fröbelen. 

Challenge;

Color Throw Down - ctd766



4 opmerkingen:

  1. een ontzettend Lief en te schattig kaartje met dat leuke dames spookje.
    daar was je de hele dag zoet mee...gelukkig nog even wat voor de ontspanning kunnen knutselen.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Het is de tijd voor Halloweenkaartjes, dus kan dit helemaal. Ze is zeker leuk geworden!
    Fijn dat jouw zus terug naar huis is. Hopelijk heeft ze genoeg hulp thuis...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je dan ontspanning kan vinden in het maken van een kaartje. Fijn dat je zus naar huis mocht en thuis verder op kan knappen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable Halloween creation and a great way to highlight the throwdown colors! Thanks so much for joining us in the challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien