zaterdag 28 oktober 2023

Spooky.

Van Margriet kocht ik wat knutselspulletjes over en tja... vooral in het Halloween thema. Ik nam o.a. een pakje ephemera, hartstikke leuke plaatjes en bijbehorende tekstjes. Meten mee aan de slag gegaan en een aantal toffe kaartjes kunnen maken, waaronder deze.

De drukke werkweek zit er weer op. Volgend weekend hebben we én een studiedag en vrijdag en zaterdag open dagen. Het kan dus nóg drukker, haha. Maar nu weekend, vandaag wat dingetjes op mijn to-do lijstje proberen af te vinken en vanavond naar Roberto Jacketti & The Scooters in Xinix. Deze keer heb ik geen bardienst, dus kan ik een keertje heerlijk dansen en meezingen in de zaal.

Challenges;

AAACards - Any spooky goes

Cas Colours & Sketches - CCS#523


 

5 opmerkingen:

  1. Perfect spooky card Colien, your wee ghost is boo-tiful. Thanks for playing along with us at AAA cards and we hope to see you again in another challenge real soon.

    KarenR
    DT AAA Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart is het met dat spookje. En jee, dat is echt een druk weekend volgende week....eerlijk zeggen, hoor als ik wat moet doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sketch hè, ik gebruikte het ook.
    Schattig spookje, alhoewel ik natuurlijk niet weet of dat wel de bedoeling is, dat een spookje schattig is, haha.
    Wat een drukte volgende week, want volgende mij hebben jullie ook nog ergens K&K weekend, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's such a fun card, Colien! I love the multicoloured sentiment against the white ghost. Thanks so much for sharing with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super card, really spooky! Thanks for playing along with us at AAA Cards and keeping it clean and simple.
    Neil

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien