maandag 2 oktober 2023

Schudkaarten op het 4 Season blog en workshop ring.

De eerste maandag van de maand betekent een nieuwe challenge op het 4 Season blog. In oktober gaan we voor schudkaarten/shakers. Ik maakte 2 babykaartjes aan de hand van dezelfde sketch:

Collega Bart is vader geworden van zoontje Rover en onze kapster Cheyenne beviel van dochtertje Indy. Voor beide kaartjes gebruikte ik papiertjes van Marianne Design, ontworpen door Eline en Marleen. En het schattige olifantje is ook van de hand van Eline.

In deze shaker veel sequins, maar ook kleine kraaltjes en korreltjes. De lettertjes op beide kaartjes zijn stickers die bij het papier horen.

In de shaker voor baby Indy zitten tempex korreltjes die ik ooit eens bij een Kik winkel kocht. Ze passen prima qua kleur. Doordat ze heel licht zijn van gewicht was het wel een tricky klusje om ze op hun plaats te houden. Zelfs bij uitademen verplaatsen die dingen al, haha.

Doen jullie mee met deze uitdaging? Kijk gerust op het blog, daar zie je voorbeelden van onze gastdesigners Ingrid en Suzan, maar ook Nelly en Daan hebben weer inspirerende creaties gemaakt. 



Gisteren was Daan jarig en namen Nelly en ik haar mee op verrassingsuitje. We gingen naar Ewijk voor een workshop 'zilveren ring maken'. Dat had ik al eerder gedaan (als cadeau voor Jetty haar verjaardag), maar vond dat toen zo leuk dat ik het aan Nelly had voorgesteld. We vonden het allebei wel iets voor Daan en dat was ook zo. Ze heeft genoten en blij met haar zelfgemaakte cadeau. Hetzelfde gold voor Nelly en mij.

Challenges;

2 Sisters on the Blog - Schudkaart


9 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een leuke workshop deden jullie!
    Jouw kaarten zijn super leuk! Ik hou ook van schudkaarten en maak ze dan ook vrij veel...
    Lief zijn deze geboortekaartjes geworden!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schudkaarten.
    Wat een leuk idee om een workshop te geven.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest even terug lezen, had wat berichten gemist.
    Als je bij jou de berichtjes achter elkaar leest lijkt het net of jij de kaartjes zo uit je mouw schud 😊.
    Je laat veel leuks zien vind ik en veel verschillende dingen knap hoor.
    Schudkaartjes, ik hou ervan, maar meestal schud mijn materiaal niet zo goed, wat dan toch een beetje en domper is. Maar ik probeer weer mee te doen, want heb best wat verjaardagen en een feestje de komende tijd.
    Wat gaaaaaaaf, jullie ringen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Colien. Heel mooi gedaan. Zo schattig met het olifantje. Zo leuk, die schudkaartjes. Wauw, die ringen zijn gaaf zeg. Heel gaaf.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve babykaartjes! En die ringen, prachtig! Wat een tof en gezellig cadeau zo'n workshop! Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie schudkaartjes zijn het! Die tempex korrels zijn erg grappig als schudmateriaal.
    En die workshop is gaaf. Mooie ringen hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke schudkaartjes! En ik heb die lichte bolletjes in het wit voor bijv, kerstkaartjes. En inderdaad een hele klus om ze te laten liggen haha.
    O wow, die ring! Dat zou ik ook nog wel eens willen maken.
    Dank je wel voor je mooie kaartje!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cuteness overload! I am loving these sweet cards to bits! Thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt hele leuke kaartjes gemaakt. En wat gaaf om zelf je ring te maken.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien