vrijdag 12 november 2010

Bladeren vallen, het is echt herfst!


Gisteren was tante Corrie jarig, dus mocht ik weer aan de fröbel :)
Ik heb een herfstachtig kaartje gemaakt van oranje cardstock en herfstpapier van Kruidvat. De strook, cirkel en sommige blaadjes zijn uit een K&Company-pakket. Ook heb ik nog wat blaadjes van CreaMotion gestempeld op bruinig cardstock en op hetzelfde papier staat de tekst van Marianne Design.
Het afdrukje had ik nog ergens, dat heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Bovenin heb ik een eyelet bevestigd met de Crop-A-Dile en er een lintje uit m'n bloemistmaterialenvoorraad in geknoopt.
De kleuren komen op de foto niet helemaal mooi over. Jammer, want in het echt lopen de tinten veel meer in elkaar over, waardoor het een warm kaartje is geworden.

grtz.Colien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien