maandag 22 november 2010

Challenge 24 van EHI.



Gisteravond heb ik deze 2 kaarten gemaakt n.a.v. Challenge 24 op het blog van Een Hoop Inspiratie. De uitdaging was deze keer een erg leuke sketch. Beide kaarten hebben dus dezelfde opzet en zijn beide gemaakt met papier uit de Cosmo Cricket serie, maar zien er heel anders uit.
Bij de groene kaart heb ik een gouden kaart als basis gebruikt. Het afdrukje van Penny Black heb ik ingekleurd met Derwent potloden en gemat op hetzelfde gouden papier, wat ik bewerkt heb met een embossingmal 'Snowflakes' en de Cuttlebug. De sterren heb ik gemaakt met een pons van Pipoos en de ijskristallen heb ik gesneden met de Cuttlebug. Deze heb ik allemaal beplakt met een strassteentje om het rood uit het afdrukje terug te laten komen. Het tekststempeltje is van Kruidvat.
De basis van de onderste kaart is zilver, het afdrukje is één van de Snoesjes van Marianne Design. Niet echt kerst, maar vond em toch wel leuk... Ook hier heb ik het afdrukje gemat op papier wat ik met de embossingmal 'Christmas Stars' heb bewerkt. In de hoeken van het papier heb ik ster-splitpennen gemaakt en op de uitgesneden ijssterren heb ik zilveren sterren geplakt. Je ziet eigenlijk de onderkant van blauwe sterren, maar dat weet je nu, omdat ik het vertel :)
Op dit moment staat de teller qua kerstkaarten die af zijn op 60, dus ik ga me nu eerst maar eens storten op de 'bijzondere gevallen'. Daarmee bedoel ik dat ik voor een aantal scrapmaatjes een bijzondere kaart wil maken. Ik heb al wat in gedachten, maar dat vertel ik nog even niet. Dat zien jullie vanzelf....!


grtz.Colien.

4 opmerkingen:

  1. De kaartjes zijn erg leuk geworden. Vond het zo'n leuke, eenvoudige sketch. Je kan er veel mee. Misschien ga je mij wel aflossen bij EHI!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Colien,leuke stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes, erg mooi.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje en wat leuk dat je
    meedoet met EHI, Ik ben ook gelijk volger geworden want ik hele mooie creaties op je blog gezien

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien