zondag 7 november 2010

PARTY TIME slinger.











Twee weken geleden heb ik op een regenachtige zondag de kaartjes voor deze slinger gemaakt. Rolf en ik zijn deze maand allebei jarig en dus is november PARTY TIME. Ondanks dat Halloween 31 oktober is, hebben we altijd Halloween decoraties op ons feest. Plus dat ik het erg leuk vind om in dit thema kaarten te maken, vandaar de keuze voor deze uitvoering.
Vandaag heb ik achter de losse kaartjes een zwart raffia lint bevestigd en de slinger opgehangen, want morgen viert Rolf zijn 43e verjaardag.
De basis van elk deel is een correspondentiekaartje. Het designpapier is van Basic Grey, de Eerie-serie, Alice in Wonderland en het herfstpakket van Kruidvat. De letters heb ik op de grootste stand (4") met de Slice gesneden. De decoratiematerialen komen o.a. uit een Halloweenkit, een stickervel van Scenic route, Xenos en van verpakkingen van Halloween materialen.
Omdat het lastig was een foto te maken van de slinger in zijn geheel, heb ik nog wat foto's van de afzonderlijke kaartjes geplaatst. Je ziet dat de kaartjes allemaal erg verschillend zijn, wat het naar mijn idee juist leuk maakt.

grtz.Colien.

1 opmerking:

  1. Hij is echt fantastisch geworden! Gefeliciteerd met de verjaardag van Rolf!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien