maandag 29 november 2010

Challenge EHI, kerstkaart in niet-traditionele kleur(en).




Deze week is de uitdaging op het blog van Een Hoop Inspiratie: Maak een kerstkaart in niet-traditionele kleuren. Aangezien ik al mijn kaarten dit jaar met Cosmo Cricket papier maak, waarvan enkele vellen roze en zeegroen zijn, was het niet zo'n lastige opdracht. Al eerder heb je op mijn blog de Happy 'Bird' day kaarten kunnen zien. Hetzelfde model heb ik voor deze kerstkaart gebruikt. Dit keer geen afdrukje erbij, maar een tekst in kader. De extra tekst is van een stempeltje van Action. De boom heb ik gestanst met een mal van Marianne Design. De sterren zijn geponst of gesneden met een mal van Double Do. De knoopjes zijn van Avec, evenals het touwtje wat erin geknoopt is. Rechtsboven heb ik mbv de Crop-A-Dile 2 roze eyelets gemaakt en er diverse kleine lintjes in geknoopt. Als afwerking heb ik nog wat strassteentjes geplakt.
Ondanks dat ik niet van roze houd, vind ik het resultaat verbluffend leuk :)

grtz.Colien.

1 opmerking:

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien