donderdag 4 november 2010

Kerstkaarten Challenge week 44.





Net als menig scrap-verslaafde ben ik druk met het maken van kerstkaarten. Aangezien ik vorige week een leuke prijs heb gewonnen bij Create4fun, maar vooral omdat ze deze week een leuke sketch als challenge hebben, ben ik aan de slag gegaan. O.a. deze 3 kaartjes zijn het resultaat. Ik heb er nog meer gemaakt, want de sketch was niet te ingewikkeld, wat goed is als je veel kaarten wilt maken :)
Net als voor mijn andere kerstkaarten heb ik papier gebruikt van Cosmo Cricket. Bij de bovenste 2 kaarten heb ik er een afdrukje van Eline Pellinkhof bij gebruikt, bij de onderste de digistempel van de site van Tiets. Ze zijn ingekleurd met Derwent potloden. Het rode lint komt van de bloemengroothandel en het groene glimmende touw (op de middelste kaart) is van Avec. De sterretjes en ijskristallen heb ik met de Cuttelbug gesneden met mallen van de Double Do.

Ondertussen zijn er 29 kerstkaarten echt af. Er liggen er nog een aantal gesneden, maar die moeten nog geplakt worden en de afdrukjes moeten nog ingekleurd. Ik ga vanavond maar weer eens aan de slag!

grtz.Colien

1 opmerking:

  1. Hey Colien, ze zijn erg leuk geworden, ondanks de eenvoudige sketch. Op deze manier krijg je je Kerstkaarten wel af. Op die manier van mij niet en al helemaal niet als je mijn agenda bekijkt, want daar word je ook niet vrolijk van... Op mijn blog zal het de komende tijd wel rustig zijn.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien