dinsdag 2 november 2010

Challenge gewonnen!

Hieperdepiep, hoera! Zondag kreeg ik een sms van Sanne, dat ik de challenge had gewonnen op Create4fun. Zelf had ik het nog niet eens gezien, maar inderdaad, ik krijg 4 Joy achtergrond embossingmallen als prijs voor mijn melkpakje. Over een paar weken zijn ze leverbaar en dan worden ze me toegezonden. Er is elke week een challenge en door deze leuke prijs ben ik extra gemotiveerd om vaker mee te doen. Deze keer is er een leuke sketch die ik nu gebruik voor een aantal kerstkaarten. Binnenkort kun je ze bekijken op mijn blog.
Maar.......... ook Sanne viel in de prijzen! Zij heeft met haar herfstkaart de challenge gewonnen op het scrapkaarten challenge blog Een Hoop Inspiratie. Zij mag een maand questdesigner zijn, dus kijk gerust regelmatig op het blog als je leuke ideetjes wilt opdoen!

grtz. Colien.

2 opmerkingen:

  1. Jij ook gefeliciteerd he! Als ik tijd heb ga ik morgen met de nieuwe sketch een Kerstkaart maken. En deze keer probeer ik hem op tijd in te sturen ;-)

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien