maandag 8 november 2010

Stair Step Card.


Hiep, hiep, hoera! Vandaag is Rolf jarig en voor hem heb ik deze stoere Side Step Card gemaakt. Afgelopen zaterdagmiddag was hij voetballen, dus kon ik ongestoord aan de slag :D
De basis is van zwart cardstock en het scrappapier is van Rusty Pickle.  De tekst heb ik zelf met watervaste stift  geschreven op een stukje zilverkarton wat ik uit een verpakking heb gesneden.  Had even geen passende tekststempel en  het  karton is ook erg glad, dus daarop stempelen of printen lukte niet. Het model kaart is simpel en er hoeft weinig versiering op, dus is snel te maken.

grtz.Colien. 

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer prachtige creaties gemaakt Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was heel erg benieuwd wat je voor Rolf had gemaakt en ik vind deze kaart heel erg leuk geworden! En hij past erg goed bij Rolf, want het blijft toch moeilijk om voor een man iets te maken. Hopelijk is ons kaartje ook aangekomen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien