zondag 7 november 2010

Deurkrans.





Vandaag heb ik eens wat anders gemaakt dan een kaart. Onze voordeur was toe aan een nieuwe deurkrans en dat lukt ook best om te 'scrappen'. Naast de voordeur liggen pompoenen en kalebassen en hebben we nog wat meer Halloween-decoraties, dus heb ik de box met Halloween materialen maar weer geopend, hi hi
De krans hing al aan de voordeur, maar het was lastig om een foto te maken, aangezien het glas weerspiegelde. Dus heb ik hem weer even mee naar binnen genomen en op de overloop een foto gemaakt. De details vallen een beetje weg, vandaar nog wat extra foto's. De spookjes, spin en vleermuizen heb ik, naar voorbeeld op internet, geknipt uit cardstock. De teksten zijn uit een Halloween kit van Paperpizzax.com en de de spinnen bovenop, het lint en de roostjes zijn van Xenos. De overige spullen (ophangkoort, oranje strik, herfstbladeren, lila 'wooly' en 2 x 3 oranje pompoentjes) komen uit mijn voorraad bloemistenmaterialen. Halloween is officieel voorbij, maar ik vind het nog steeds leuk. Ik wissel het straks wel met de kerstspullen :)
grtz. Colien

1 opmerking:

  1. Hey Colien!

    Wat is deze ontzettend leuk!!! Misschien dat ik met Kerst een krans ga maken. Wil het huis een beetje leuk versieren (met o.a. die sokken), want ik denk dat een Kerstboom met de katten geen succes is. Fijne verjaardag van Rolf morgen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien