vrijdag 26 november 2010

Sketch DCL, Jonah 1 jaar.





Op het challengeblog van Dutch Card Lovers stond een leuke sketch voor deze week. Ik heb er bovenstaand kaartje van gemaakt voor de kleine van Mireille. Jonah wordt morgen 1 jaar en bij het zien van het ontwerp had ik meteen een idee voor een verjaardagskaartje. Afgelopen dinsdag had ik even tijd om te fröbelen in deze drukke week. Uiteindelijk is het me vandaag pas gelukt om er bij daglicht foto's van te maken en kan ik em nog net op tijd (voor 18.00 uur) op m'n blog plaatsen.
De basiskaart is van lichtgeel cardstock en daarbij heb ik de 'skull boi'-serie van Kaiserkraft gebruikt. De letters heb ik met de Slice gesneden uit stevig, blauw papier en de grappige chipboard figuurtjes zijn van K&Company.



De kaart is vandaag op de bus gegaan, maar door de stakingen van TNT ben ik bang dat hij niet op tijd komt :( 
Daarom wens ik Mireille, Erik, Jonah en de rest alvast een leuke dag toe vanaf mijn blog.

grtz.Colien

5 opmerkingen:

  1. Ohhh, die is leuk zeg!! :)) Wat een droppie. ;)Echt een leuk kaartje voor een 1 jarige. Toppie!
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een snoepje! Zo leuk.

    Bedankt dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve mooie kaart

    bedankt voor het meedoen met DCl

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hem al gezien, maar hij is echt super leuk geworden! Helaas heb ik geen tijd meer gehad om de sketch op tijd af te krijgen. Ga hem nog wel een keer maken, maar kan jammer genoeg niet meer met de challenge meedoen.

    Tot gauw!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien