maandag 1 oktober 2018

4 Season challenge #13; Dier(en) op je kaart.

Vandaag gaat de eerste herfst-uitdaging van start op ons 4 Season Challenge blog. In de maand oktober willen we graag één of meerdere dieren op je kaart zien. 
Op mijn voorbeeldkaartje het schattige egeltje, helemaal in herfstsfeer met warme kleurtjes, paddestoeltjes, appeltjes en blaadjes. Op het blog zie je nog meer inspirerende kaartjes van gastdesigners Mariken en Margreet  en natuurlijk ook van mijn teammaatje Nelly
Doen jullie mee? Dat kan t/m vrijdag 2 november. Op zondag 4 november maken we de top 3 bekend.
Challenge;

9 opmerkingen:

  1. Wat schattig! Dat egeltje leent zich toch zo super voor herfstkaartjes. Het is een mooi geheel je kaart. Ik ga zeker meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief en herfstig kaartje!
    Heel leuk dat ik vandaag gast-designer mag zijn! Tot straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje met het lieve egeltje.
    Mijn kaartje voor deze challenge heb ik ondertussen geplaatst.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig, die ieniemiene paddestoeltjes bij dat lieve egeltje! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wie schön. Ganz wundervoll.
    Dankeschön für die Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer een leukerd, ook heel mooie kleurencombi !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. such a wonderful creation
    Thanks for joining us at Sketch-Tanten
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien