woensdag 31 oktober 2018

Kleurenkaartenteam: Lichtblauw en paars.

De laatste woensdag van de maand, dus tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina! Deze maand koos Margreet paars bij het lichtblauw van vorige keer. Ik ging ermee aan de slag en koos voor een achtergrond in de gevraagde kleurtjes, gemaakt met Distress oxides. Daarop de leuke zeemeeuwen-stempeltjes van Create a Smile.
Spontaan ontstond een tweede kaartje met dezelfde ingrediënten. 
Ik ben benieuwd wat anderen gemaakt hebben in lichtblauw met paars, dus ik hop even naar Martina's blog voor alle linkjes. Kijk je mee?
Happy Halloween, allemaal! Ik ben er op gekleed vandaag ;)
Challenges;
Create a Smile - Create your own background

26 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg!!😍
    Dat stukje uit.die film, Memo, mo ET ik echt zó verschrikkelijk om lachen alt ijs.
    Ik heb die film al tig keer gezien, maar telkens weer vind ik het leuk.
    Veel plezier vandaag, je ziet we geweldig uit😂.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, Colien! Knap gedaan.
    En je outfit is geweldig. Fijne dag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag is het echt jouw dag...Halloween, en je bent er klaar voor!
    Hele toffe kaartjes, de achtergronden zijn geweldig! En die meeuwtjes, zo grappig!
    Fijne dag! Dubbel leuk, vrij en Halloween!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe kaarten Colien. Echt mooi geworden met die oxides.
    Fijne week!! Tot het volgende KKT!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee gave kaartjes en een top outfit !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hi jij dacht hetzelfde als ik; blenden die handel! Prachtige kaartjes, vooral de zeemeeuw van bovenaf vind ik gaaf! Je outfitje is ook tof! Helemaal in stijl!! Op de bezem naar je werk vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke kaartjes zijn het zo geworden !
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat lachen zeg! Ik heb precies zo'n panty! Droeg ik ook bij zwart! EN nog wel! Hahahaha...
    Je kaart is prachtig. Ik ga je zondag even vragen voor te doen hoe je dat zo mooi egaal op je kaart krijgt, die inkt....Bij mij lukt dat nog niet zo...oh en je tweede kaart is ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige grappige kaartjes!
    Toffe outfit!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verschillende kleuren paars heb je toch. Erg leuke kaart en wat is die oxyde inkt mooi, nooit gebruikt.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap hoor die mooie achtergronden.
    Leuke kaarten.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee super leuke kaartjes, mooie outfit heb je vandaag aangehad.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geinige en mooie kaartjes Colien. Je outfit zal wel reacties hebben opgeroepen vandaag!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje Colien...Ook jij heb met je inktjes een schitterende resultaat gekregen...en dan die super leuk stempeltjes erop TOP!!!

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee hele leuke kaartjes Colien!
    Veel plezier vandaag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allebei je kaartjes zijn zo leuk! Prachtige achtergrond heb je gemaakt met de oxide inktjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is me gisteren niet meer gelukt m een kijkje te nemen p je blog. twee leuke, grappige kaartjes
    fijne dag nog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Colien,

    Ben wat later maar een optreden van Niels de Stadsbader in 't sportpaleis en de olifantjes namen al mijn tijd in beslag...

    Wat een leuke achtergronden in paars en blauw!! Jouw kaartjes zijn dan mooi geworden!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart, ook inktjes gebruikt. Ik zag ook je kaarten van gisteren en vandaag, zijn lekker fris. De kaart van vandaag hou ik vooral van de kleuren opbouw enz. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige achtergrondjes en gave kaarten in de gevraagde kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supertof deze kaartjes. Vooral de eerste heeft een hele mooie achtergrond.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Those are such beautiful cards ! Love the colors you used ! Thank you for playing along with Create a smile challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaartjes! Ik hou van je outfit!
    Vooral je schoenen!
    Door de vakantie met de kinderen had ik geen puf om te bloggen afgelopen week, daarom zo'n late reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Both of your cards are stunning! Love the colors that you chose and the way that you colored your images. Thank you so much for participating in the "Create your own background" challenge at Create a Smile!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. How cute are they! Thank you for playing along the Create a Smile blog challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien