zaterdag 27 oktober 2018

Op een grote paddenstoel....

Alvast hoera voor Dianthe, zij wordt morgen 2 jaar. Voor haar een echt herfstkaartje met een egeltje en eekhoorn. En de grote paddenstoel... die al ruim een jaar een jaar in de verpakking lag te wachten om een keer te mogen shinen op een kaartje. Dat moest gisteren op de bus en dan ook nog vóór 17.00 uur... Na school = werk even een blokje om richting brievenbus, toen ik me bedacht dat ik vergeten was een foto te maken. Vandaar dat het even op de bijrijdersstoel mocht staan. Niet echt van goede kwaliteit, maar dan hebben jullie een idee ;) Fijn weekend!!


8 opmerkingen:

  1. Heel lief herfstkaartje voor deze jarige peuter Colien....en nog juist op tijd de foto. voordat die in de brievenbus belandde

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms vergeet je dat hè, foto's nemen..... bloggen is echt niet altijd ontpannen hoor, hihi.
    Gelukkig dacht je er nog op tijd aan, want ik vind het wel een héél erg leuk kaartje!
    De paddenstoel is zó leuk, ik zeg: vaker gebruiken, leuk voor een herfstkaart, maar misschien ook eens gebruiken voor een Kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh hahaha, dat komt me bekend voor zeg! Ik heb ene keer en foto gemaakt van een kaart op de brievenbus waar hij in moest....
    Maar ik krijg een heel goede indruk hoor. Een super leuke herfstkaart voor een 2 jarige. Gek dat je dat soms hebt, stansen in de verpakking en die liggen maar te wachten...goed dat je hem te voorschijn hebt gehaald...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk herfstachtig kaartje, super leuk gemaakt met die grote paddenstoel en het lieve egeltje en eekhoorntje! Gelukkig heb je hem nog snel kunnen vastleggen op de bijrijdersstoel, want die hadden we niet willen missen!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en onwijs leuk kaartje, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart voor deze jarige 2-jarige! O ja, ik moet ook weleens wat uitpakken om nog gauw een foto te maken...lekker handig!
    Gezellig weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier zal de jarige vast heel blij mee zijn. Wat een mooie kaart!
    Hier vandaag ook een stans uit de verpakking gehaald die er al een poosje lag (nog geen jaar hoor....)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien