maandag 29 oktober 2018

Speciaal voor jou.


Mijn moeder vroeg me of ik een cadeaubon wilde maken voor haar jarige buurvrouw. Kwam dat even goed uit dat ik een paar weken geleden de Te Gekke workshopdag had gehad. Daar hadden we een cadeau-envelop gemaakt en nu kon ik de maten makkelijk overnemen.
De leuke papiertjes komen uit het Lovely Basics blok van de Action. Ook het zilver-gestipte kurktape komt daar vandaan. De Botanical bloemen en het decemberlabel zijn van Stampin'Up. Op het ingeschoven kaartje kan mijn moeder zelf een tekst schrijven.
En dan deze foto van de jarige Dianthe, die kreeg ik gisterochtend met het onderschrift; Dankjewel!. Dat is toch de mooiste waardering die je kunt krijgen als kaartenmaakster :)
Challenge;
CAS Colours & Sketches - #295

9 opmerkingen:

  1. Dat heb je snel gedaan, zo'n kado envelop. Handig dat je de maten nog had, dan ben je inderdaad al half weg. Ik vind het een leuke, met die grote bloem en de tekst....dat valt echt op.
    De kleuren vind ik ook erg mooi, ik hou van dat "ijsblauw" in combinatie met beige/bruin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart met cadeaubon, ik ben dol op deze kleuren samen! Heel mooi! En ja, daar word je blij van, de kleine Dianthe was duidelijk ook blij met jouw kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeaubon heb je gemaakt Colien....goed idee!
    Ik wilde mijn kaartje van vandaag linken bij jullie challenge.....maar er stond (Linkup closed)....terwijl je tot 2 november kon linken.
    Ligt het misschien aan mijn computer?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig zo een dochter die van die mooie cadeau-enveloppen maakt! Deze kleurencombinatie vind ik prachtig! Je kaart voor Dianthe is ook een topper. Wat een lieve foto! Je kunt zien dat ze er helemaal blij mee is, er is ook zoveel leuks op te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf cadeau envelopje.
    Leuk om zo'n bedankje te krijgen...
    Je kaartjes van de vorige blogpost van de sint, zijn geweldig, je hebt ons gelijk aangestoken...

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het euvel is opgelost Colien....ik heb mijn kaartje kunnen linken.....bedankt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty and such a lovely colour combo too. Thanks so much for sharing and joining in on the fun at CC&S. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie cadeau-envelop, Colien! En leuk dat Dianthe zo blij was met haar mooie kaart, hij is ook geweldig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card! You chose beautiful colors. Thanks for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien