woensdag 17 oktober 2018

Oh no! That's shitty.

Een tijdje geleden won ik een prijs bij Papercraft Challenges met DIT kaartje. De prijs was een cadeaubon van Create a Smile, een superleuk Duits merk. Ik kocht er net ietsje meer dan dat de cadeaubon waard was, maar ze hebben er dan ook zulke gave spulletjes... Ga gerust eens op Insta of hun blog (en in de webshop) kijken! Je zult hier vast nog vaker producten van ze terug zien komen, ik ben verkocht ;) En eindelijk kwam het er weer eens van om te kleuren (de Don & Daisy's van afgelopen dagen waren plaatjes uit een knipvel.....) , heerlijk relaxte herfstvakantie-bezigheid! Meteen al mijn Spectrum Noir-stiften maar eens uitgezocht, er waren er toch best wel wat uitgedroogd. Ik heb de ontbrekende kleuren aangevuld met alcoholstiften van de Action.
Dit was mijn eerste bestelling bij Create a Smile. In het kleine envelopje zitten leuke plaksteentjes, die kreeg ik er gratis bij en ook het kleine vogelstempeltje is ook een cadeautje. Toen ik bij GerJanne las dat ze de laatste tijd heel wat schrikmomenten heeft, vond ik dit tekstje wel van toepassing. Hopelijk is het kaartje inmiddels aangekomen en kan ze het grapje waarderen. Het kaartje is bedoeld om haar en haar familie een hart onder de riem te steken en vooral haar zoon een spoedig herstel te wensen.
Challenges;
Create a Smile - It's Fall
CAS(E) this Sketch! - CTS293

13 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje, geslaagd in deze herfsttintjes,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such an adorable card! Love how you used the gull to create this beautiful autumn card! Thank you for playing along with Create a smile challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje voor GerJanne in deze herfstkleuren!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig kaartje, echt een oppepper met humor!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is fantastic! what a fun design! Thank you so much for playing along the Create A Smile challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vindt ze vast leuk! Het is dan ook een heel gaaf kaartje, leuke spullen scoorde je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt toffe stempelsets uitgekozen!
    Ger-Janne houdt van woordgrapjes dus deze is vast een schot in de roos, leuke vogelstempel ook, en mooi in die kleurtjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk kaartje met een knipoog Colien, het zal vast goed ontvangen zijn!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig . De vorige dagen waren knipvellen...dat is natuurlijk mega handig. GerJanne gaat dit zeker waarderen!
    Ik linkte het poesje en andere poesjes die al eerder verschenen, maar waar ik niet aan gedacht had. Bedankt voor de tip want ik was het inderdaad aan het vergeten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuke kaart voor Gerjanne! Dat zal ze zeker waarderen. Supergrappig deze stempelset. Je hebt echt een paar hele leuke stempels gescoord. Ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is geweldig!! Toen Peter thuis kwam en je kaart zag schoot hij meteen in de lach! Erg leuk als er zo meegeleefd wordt.En deze tekst is zeker van toepassing!
    Mooie spullen zijn dat. Ik ken het merk niet, dus ga ik ook eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een super-leuke kaart en zo'n grappige tekst erbij ! Bedankt voor de info over "Create a smile", lijkt me een heel leuke shop ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is sooo beautiful, I love the colours on your card :)
    Thank you for playing along with us at Create a Smile - Ellenor

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien