donderdag 18 oktober 2018

52 Weeks to Christmas #42.

Ook op deze donderdag in de herfstvakantie laat ik jullie 2 kerstkaartjes zien. Ze zijn beide gemaakt met de Swedish Winter-papiertjes van Marianne Design. Ook de mal van de kerstsok is van hetzelfde merk. 

Achter de sokken zie je labels gemaakt met mallen van MFT. Tot slot nog wat plaksteentjes toegevoegd. 
Doen jullie ook mee op deze donderdag? Op het 52WTC-blog zie je, naast mijn kaartje, ook een voorbeeldkaartje van Bep.
Afbeeldingsresultaat voor paperpassion
Ik ga vandaag een dagje naar Tilburg naar Paperpassion. Behalve gewoon gezellig rondstruinen, ga ik ook een workshop 'Joural' volgen bij Karin van Paperfuel. Ik ben benieuwd en heb er enorm zin in!
Challenges;
Allsorts - Christmas
Sketch Saturday - Sketch #535

Crafty Hazelnut Christmas Challenge - Include a stocking

20 opmerkingen:

  1. Ik herkende de sketch, ben ik al meer te gek gekomen hier in Bloggersland.
    Leuke kaart hoor.
    Echte kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier op Paperpassion. Ik was van plan om zaterdag te gaan, maar er kwam iets tussen, en vandaag en morgen moet ik werken...
    Leuke kaartjes met die kerstsokken!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof met die sokkes . Mooi papier!
    Die workshop zal zeker tof zijn. Ik zie altijd veel moois van hier. Veel plezier. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk met die kerstsokken, Colien.
    Ik hoop dat je een leuke dag op de beurs had, ik ga morgen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart met die sok en labels, mooi papier ! Geniet van je dag op de beurs ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, die kerstsokken zien er heerlijk warm uit met dit mooie papier. Fijne dag bij Paper Passion.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, vrolijke kerstkaartjes Colien! Geniet van je dag op de beurs vandaag.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kerstkaartje Colien ...wat een chique kerstsok erop en ook een leuke sketch...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig kerstkaartje. Mooi papier.
    Goede besteding zo in jouw vakantie. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstsokjes op je kaartjes Colien ....
    Have fun bij Paperpassion , helaas voor mij te ver !!
    Fijne donderdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kerstkaartje en je hebt vast een leuke dag vandaag!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaarten met die sokken. Vooral de eerste vind ik leuk Colien, doordat de sok een scandinavisch breipatroon heeft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartjes zijn weer super!
    Hopelijk heb je een leuke dag gehad op de beurs.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hopelijk heb je een top dag gehad !
    Je kaartjes zijn erg leuk !
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super design, thanks for joining in at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat dessin geeft toch wel het echte het is berekoud ik doe lekker mijn warme wintertrui aan gevoel! Leuk hoor, nog veel nieuws geleerd vandaag? Zie het vast binnenkort langskomen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaartjes Colien. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad in Tilburg.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee prachtige kaartjes Colien!
    En....was je dagje Paperpassion leuk?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A really pretty seasonal creation, many thanks for joining us at Allsorts 'Christmas' challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So lovely! Thank you so much for entering our Christmas challenge at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien