dinsdag 16 oktober 2018

Jarig.

Na de vorige kaartjes die ik afgelopen dagen liet zien, ben ik nog even doorgegaan met knutselen voor één van mijn mentorleerlingen. Dione is eind deze maand jarig, ik vind het wel leuk om de kaartjes van alle jarigen deze maand in ongeveer dezelfde stijl te houden. Dus ook hier weer dezelfde papiertjes (Canadian Fall van Marianne Design) en ook een plaatje van Daisy, net als op het kaartje voor Faith. Ik heb er wat blauwe papiertjes aan toegevoegd, dat matcht mooi bij het plaatje, en de sketch van de Egel challenge aangehouden. Daar vragen ze om goed de layout aan te houden en ook om stiksteekjes. Sinds lange tijd weer eens achter de naaimachine gezeten ;) 
Challenge;
De Egel - Sketch + borduren (echt of nep)


6 opmerkingen:

  1. Deze is ook zo leuk! Ik zie dat je in de inkleurfase bent... De afdrukjes zijn me nog niet gelukt ☹️, maar vandaag zijn de leeuwen wel jouw stansjes. En nu weet ik eens de naam van dat mooie papier 🍂🍁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk toch dat je voor elke leerling een kaartje maakt, ze boffen maar met jou als mentor!
    Lieve afbeelding en de kleuren v aan de kaart zijn echt héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al je kaarten met dat gave designpapier zijn even leuk Colien, zo leuk dat je ze zó verwend!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het maar druk met die kaartjes voor je leerlingen! Maar ze zijn superleuk, deze ook weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Colien. Alweer zo'n vrolijk kaartje voor een mentorleerling. Hoeveel kinderen zitten er in je mentorklas?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf verjaardagskaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien