vrijdag 19 oktober 2018

Luciferdoosje in de lift.

Afgelopen week maakte ik een doosje voor mijn collega, daarover hieronder meer. Ik had het gemaakt naar aanleiding van de lopende LiftChallenge. Maar toen las ik dat het geen groot doosje mocht zijn... Dus vandaag nog even opnieuw aan de slag gegaan en dit mini-doosje gepimpt. Het waas even zoeken, maar toen dacht ik aan dit luciferdoosje wat in het keukenpakket zat bij Landal. Ik heb het beplakt met een Lawn Fawn papiertje en van hetzelfde merk stempeltjes gebruikt.
Aan de binnenkant loopt de tekst verder en zit er een bedel in. Klein maar fijn ;)

En dit was de originele versie voor collega Tien. Zij is meerdere malen aan haar kaak(holtes) geopereerd en nu hopelijk met meer succes als de vorige keren, want ze is inmiddels al jaren aan het tobben. 
In het doosje zit honingzeep, het ruikt heerlijk en is toepasselijk voor Tien. Zij en haar man zijn namelijk trotse ouders van de Ethiopische Tsedale. De adoptie van het mooie meisje heeft ze verbonden met het land en toen ik de zeep zag (met honing uit het Sheka regenwout van Ethiopiƫ) bij de Body Shop moest ik meteen aan ze denken.


Hier zie je het verschil tussen de eerste luciferdoos en het tweede. Er passen ongeveer 6 kleintjes in de grote, haha. Leuke uitdaging weer!
Gisteren was een toffe dag op Paperpassion, erg genoten. Ik had 1 workshop gepland bij Paperfuel , maar ben nog bij 3 andere aangeschoven. Weer heel veel toffe ideetjes opgedaan, die jullie later nog te zien krijgen. 
Challenge;
Lift Challenge - Pimp een luciferdoosje
Color Throwdown - ctd515

9 opmerkingen:

  1. Zowel je grote doos (wat een mooi idee!!) als je kleine doosje zijn erg gaaf geworden, Colien en zo leuk dat je meedoet!! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuk gepimpte doosjes, mooi de gedachte achter het stukje zeep! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide doosjes zijn geweldig, Colien! Lief idee van de zeep voor je collega.
    En ik heb vandaag ook een erg leuke dag op de PaperPassion gehad.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 toffe kadoosjes!
    Benieuwd naar je workshops op PaperPassion!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt twee leuke doosjes gemaakt Colien!
    Fijn weekend!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave lucifersdoosjes Colien!! Ik ben vooral fan van de grote.
    En benieuwd naar de workshops waar je bent geweest.
    Fijn weekend!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grote of kleine doosjes ik vind het al super leuk dat je de moeite neemt. Beide tof geworden. Dank je wel weer voor het meedoen. fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn mooi! Ze zullen de ontvanger deugd doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute and fun! Thanks for sharing with us at the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien